Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Fra jeg og samboer flyttet sammen, for litt over 1 år siden, har vi kun hatt sex på soverommet med lyset av... Vi har hektiske hverdager begge to, og når kvelden kommer så er vi rett og slett slitene,også faller det seg naturlig og ta det i sengen og i mørket... Jeg liker heller ikke å vise meg naken i fult lys for han... føler meg ekkel rett og slett.... Er det flere som har det slik? Anonym poster: 9cc5d425d38b9480ecae26c3ce4bd7ee
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Tja, jeg har det litt sånn.. jeg liker hvertfall ikke for mye lys, har mange deler av kroppen jeg er misfornøyd med etter 2 barn og noen kg for mye Men det hender at vi har sex i dusjen f.eks, og da er det jo selvfølgelig lyst.. Prøver uansett å dekke meg litt til, så godt det lar seg gjøre.. Ligge midt i lysstripen og skreve med beina kommer nok ikke til å skje Anonym poster: 1b6bfb3a80fd91f9e41f801bccba052e
2blå1rosa Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Ja. Tror det er mange som har det slik
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 haha, jeg har aldri hatt problemer med å skreve foran samboer med lyset på, ha sex med lyset på osv.... Helt til nr 2 ble født... Underlivet mitt er helt maltraktert, ser ikke ut i måneskinn etter rupturer og klipp og dårlig syarbeid...Ikke har jeg noe mellomkjøtt igjen heller... Operasjon next... Det hemmer meg ganske mye. Kjedelig for både mannen og jeg når det kun er sex med lyset av og godt under dyna som gjelder.. Anonym poster: 2f322c0312e84b920d7ba7dad9d66feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå