Gå til innhold

Lille, oppfinnsomme og gode gutten vår.... må jo bare le :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

1.kllassingen vår ringte meg på jobb i dag og fortalte entusiastisk at det hadd kommet et blad i poste idag. I det bladet var det reklame for ds-spillet han ønsket seg til jul, 'Det koster bare ni ni to kroner' sa han. Jeg prøvde å forklare at det nok var 299k det var, men han sto på sitt. Jeg sa at det hørtes veldig dyrt ut, og at et så dyrt DS spill hadde jeg nok ikke råd til. Vi ble enige om å se på det da jeg kom hjem.

I mellomtiden har poden tatt saken i egne hender... Han har gått opp på rommet, hentet sparebøssa si og gått ut. Han stilte seg opp på gata med sparebøssa si og sang og danset!! Til naboen fortalte han at vi var så fattige, at han samlet inn penger så vi foreldre kunne handle for...!

Uff, han er nå snill og god. Full av ideer og mye fantasi!

Endret av Tyra79
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Initiativrik liten herremann det der :D

Herlig! :)

Anonym poster: 480f097987a02dd2fc103f0466874143

Skrevet

Hællandussen :)

Skrevet

1.kllassingen vår ringte meg på jobb i dag og fortalte entusiastisk at det hadd kommet et blad i poste idag. I det bladet var det reklame for ds-spillet han ønsket seg til jul, 'Det koster bare ni ni to kroner' sa han. Jeg prøvde å forklare at det nok var 299k det var, men han sto på sitt. Jeg sa at det hørtes veldig dyrt ut, og at et så dyrt DS spill hadde jeg nok ikke råd til. Vi ble enige om å se på det da jeg kom hjem.

I mellomtiden har poden tatt saken i egne hender... Han har gått opp på rommet, hentet sparebøssa si og gått ut. Han stilte seg opp på gata med sparebøssa si og sang og danset!! Til naboen fortalte han at vi var så fattige, at han samlet inn penger så vi foreldre kunne handle for...!

Uff, han er nå snill og god. Full av ideer og mye fantasi!

Hehe, så herlig :D

Skrevet

Det er gründer'en sin, det!

Skrevet

Haha hærlig :D

Anonym poster: a8f90c1b313500b49a78441d8704d331

Skrevet

Oppfinnsomt men Gud såfall jeg hadde blitt!

Anonym poster: 6effa1f6a570fcba23242ddcdd0ae1ab

Skrevet

Så flau skulle det være

Anonym poster: 6effa1f6a570fcba23242ddcdd0ae1ab

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Mini Røkke! Men jeg hadde blitt litt varm om kinnene jeg altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...