Gå til innhold

Hormonspiral - blødde dere lenge etter at den ble satt inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser for meg å ha mensen sammenhengende i månedsvis - det er jo hyggelig med ny kjæreste....

Anonym poster: 21aad390da760fead2187e2642fc963d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødde i ca 2 måneder. Men det var ikke så mye, det var liksom som å være på siste dagen av menstruasjon i 2 måneder. Men veldig kjipt med ny kjæreste nå ja.. Det er jo ikke sikkert du blør, alle er jo forskjellige :)

Skrevet

Huff, dette høres ikke lovende ut.... Det tar i grunnen mer drepen på sex'en enn kondom...

Hvorfor blør man så lenge da? Hvorfor blør man i det hele tatt?

Skrevet

Hvorfor skal det være såååååååå vanskelig :( :(

Anonym poster: 4fcc43b848851eb5896f08e28dbe26ba

Skrevet

Vanskelig, ja, det kan du si.... Så hormonspiral er noe man bør begynne med når man ikke har kjæreste.... og sørge for at man ikke får kjæreste på et halvt år. Lite kuult å gå med truseinnlegg i et halvt år. Kjempesexy. Pokker heller. Hva gjør man da??? Kobberspiral kan jeg ikke ha, fordi jeg allerede blør kraftig. P-piller er jeg for gammel til. Jeg vil heller ha et allright sex liv og et lass med unger enn å blø i mange måneder. Hvorfor skal det være sånn?? Urettferdig, er det!

Skrevet

Jeg satte inn ny hormonspiral i går, har hatt det en gang før (mellom barna). Er litt spent, for sist hadde jeg småblødninger i 7 uker. Synes DET var lenge, jeg da.............

"Premien" var at da disse ukene var over, så forsvant mensen helt! Ubeskrivelig deilig, siden jeg har hatt kraftige blødninger som har hindret meg sosialt....

Spurte legen litt i går, om jeg kunne forvente det samme denne gangen. Det sa hun at jeg kunne - det skal på en måte "gå seg til"....

Men skjønner det er kjedelig med ny kjæreste, da;-)

Anonym poster: 82cce3534c5aba13513cb94fc82f8700

Skrevet

Ja, bare 7 uker, er jo helt tragedie... Hvordan skal dette kunne la seg kombinere med ny kjæreste da? Det er litt annerledes å være i et forhold, bo sammen... Men, i startfasen i et nytt forhold... Er det ikke noe man kan gjøre for å stoppe de blødningene da??? (kjempeoptimist!)

Skrevet

Over et halvt år... Men det er visstnok ikke vanlig.

Anonym poster: f7b867846fc24f38d59d96f24693f9ef

Skrevet

JA,h 7 mnd.og da valgte jeg å ta den ut for orka ikke å blø konstant.

Anonym poster: 3fc73387c88401cdfee9cf63b08a90e9

Skrevet

oj, oj, oj... Merkelig at man ikke skal klare å finne opp noe bedre prevensjonsmidler!!! Dette synes jeg virkelig ikke er holdbart. hele poenget med et prevensjonsmiddel er jo at man ønsker å ha sex, men dette er jo direkte forhindrende. Fanden heller... Hva gjør jeg da? Ikke kan jeg teller dager og beregne eggløsning heller, da mensen er ikke kommer med fast antall dagers mellomrom. Og kondom det er jo superfestlig!

Skrevet

Nuvaringen! Digger den! Enkel i bruk og bra prevansjon.

Skrevet

Hva er nuvaringen da? Hvorfor nevnte ikke legen den?

Skrevet

85% fornøyde, og inneholder østrogen. Det som er fint med hormonspiralen er jo at den ikke inneholder østrogen... Om man klarer å sette inn den ringen selv, så er det vel også fort gjort at den ramler av?

Skrevet

Også kjent som p-ringen. Den skal bare ligge inni deg, ikke rundt noe. Du klemmer den sammen for å sette den inn og da spretter den ut og legger seg pent i ro til du skal ta den ut etter 3 uker. Den virker lokalt, så du slipper alle hormoner gjennom systemet. Brukte den i flere år og superfornøyd med den da jeg slapp å bli et troll.... Eneste utenom avholdenhet som gjør meg sikker.

Skrevet

Jeg blødde i 3 uker hver mnd i 4 år! Da gadd jeg ikke mer og fikk den fjernet. Aldri mer hormonspiral..

Skrevet

moncler pas cher abercrombie france moncler femme I really like your writing style, wonderful info , appreciate it for putting up : D.You could certainly see your skills within the work you write.I am very happy to peer your article.Some genuinely nice and utilitarian info on this site, likewise I think the pattern contains excellent features. blouson moncler abercrombie abercrombie france I in addition to my buddies appeared to be taking note of the nice secrets and techniques from your site then all of a sudden came up with a horrible feeling I never expressed respect to the blog owner for those techniques. Most of the young boys were for that reason warmed to learn all of them and have in effect surely been tapping into those things. Appreciate your genuinely really accommodating and for deciding upon this sort of great subject areas most people are really eager to understand about. Our sincere apologies for not saying thanks to sooner.Enjoyed reading through this, very good stuff, appreciate it. "It is in justice that the ordering of society is centered." by Aristotle.magnificent post, very informative.Can I implement a portion of your post to my blog?

Anonym poster: 3ad36d99b9ccbef3bd5d12aa7c7f4f7c

Skrevet

moncler homme abercrombie doudoune moncler pas cher May you please extend them a bit from next time? Thank you for the post.Generally I don't read article on blogs, but I wish to say that this write-up very pressured me to check out and do it! Your writing style has been surprised me. Thanks, very great article.I was seeking this certain information for a long time. Thank you and good luck.I'm not certain the things that I would've handled in the absence of these creative concepts shown by you on that area of interest. It was actually a real intimidating difficulty in my circumstances, but noticing a expert fashion you solved the issue made me to jump for happiness. I'm grateful for this assistance and even hope you comprehend what a powerful job you were putting in educating many people with the aid of your websites. Most probably you have never got to know any of us. doudoune moncler homme abercrombie pas cher moncler pas cher What may you recommend in regards to your publish that you made some days ago? Any certain?Could you please lengthen them a little from subsequent time? Thanks for the post.And he just bought me lunch since I found it for him smile Thus let me rephrase that: Thank you for lunch!I have been examinating out many of your articles and i can state pretty nice stuff. I will surely bookmark your site.

Skrevet

Jeg sluttet aldri å blø, så jeg tok den ut igjen.

Skrevet

doudoune moncler femme moncler homme veste moncler Hey, you used to write great, but the last few posts have been kinda boring?I miss your tremendous writings.I surprise how much effort you set to create any such excellent informative website.I'll right away grasp your rss as I can't find your email subscription hyperlink or e-newsletter service."Politics is applesauce." by Will Rogers. doudoune moncler moncler femme veste abercrombie Wow, awesome blog format! How long have you ever been running a blog for? you made running a blog look easy. The full glance of your website is fantastic, as neatly as the content material!Hiya, I am really glad I've found this information. Today bloggers publish only about gossips and net and this is really frustrating.Wow! This can be one particular of the most helpful blogs We've ever arrive across on this subject.Someone necessarily lend a hand to make severely articles I'd state.

Skrevet

veste moncler doudoune moncler pas cher doudoune moncler I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my difficulty.Itˇs really a great and helpful piece of info. Iˇm happy that you simply shared this useful info with us. Please stay us up to date like this. Thank you for sharing.What i don't understood is in truth how you're no longer actually much more smartly-preferred than you may be now. You're very intelligent. You know therefore significantly with regards to this matter, produced me individually believe it from numerous various angles.After 6 hours of continuous Googleing, finally I got it in your site. moncler femme doudoune moncler femme abercrombie pas cher Utterly written subject matter, Really enjoyed examining.The clearness in your post is simply cool and i could assume you are an expert on this subject.I'm so happy to read this.Can you please send an e-mail to me the code for this script or please enlighten me in detail regarding this script?

Skrevet

blouson moncler abercrombie et fitch abercrombie Thank you|Thanks} a lot and i'm having a look forward to touch you. Will you please drop me a mail?I'm very happy to read this.I like this site very much, Its a very nice berth to read and find info . "There are two ways of spreading light to be the candle or the mirror that reflects it." by Edith Newbold Jones Wharton.I've subscribed to your feed which must do the trick! Have a nice day! abercrombie france veste abercrombie moncler pas cher Plenty of useful info here.Usually I do not learn post on blogs, however I would like to say that this write-up very forced me to try and do it! Your writing style has been amazed me. Thank you, very great post.I carry on listening to the reports talk about receiving boundless online grant applications so I have been looking around for the best site to get one.My prolonged internet lookup has at the end of the day been paid with good facts and strategies to exchange with my company.

Skrevet

Jeg blødde i 2 uker og har nå vært uten mens i 3 år:)) du kan være heldig:)

Anonym poster: 80b9695f2148f732cafcbe36e2bda6aa

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Blødde og hadde så store smerter at den måtte ut igjen etter 3 uker. Det at ikke noe for meg. Bitch ble jeg også.

Skrevet

abercrombie et fitch veste abercrombie moncler pas cher I havenˇt checked in here for a while as I thought it was getting boring, but the last several posts are good quality so I guess Iˇll add you back to my everyday bloglist. You deserve it my friend :)Hello, i think that i saw you visited my web site so i came to eturn the favor?I'm trying to find things to improve my web site!I suppose its ok to use a few of your ideas!!Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something.hi!,I really like your writing so so much! moncler femme abercrombie and fitch france abercrombie & fitch Can you please send an e-mail to me the code for this script or please tell me in detail about this script?Maybe that's you! Having a look forward to look you.It's usually very ideal plus jam-packed with amusement for me personally and my office fellow workers to visit your website particularly thrice weekly to read the latest secrets you will have.Very interesting information!Perfect just what I was looking for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...