Gå til innhold

Leste her en dag at Kira bjeffer takker for seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men så er hun her, som "Kira bjeffer julen inn"?

Flaut å lage et stort nummer av at man takker for seg på forumet og så klarer man å holde seg unna i nøyaktig 2 dager...

Anonym poster: 17980034a91c5dd31b586bff86b0ec33

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Og du da... Synes du det er så veldig kult å fortsette hetsen? :)

Skrevet

Hun klarte sikkert ikke å befri seg fra BIM-forbannelsen/-vanen.

Det er ikke så lett skal jeg si deg!

Anonym poster: eeae8882458e53809fdd14626cd6f7a5

Skrevet

Glad hun er tilbake :-)

Skrevet

Og velkommen skal hun være!

Sårt savnet :)

Skrevet

Er hun? Så herlig! Da har hun vel fått hente seg inn etter det som skjedde og tatt et standpunkt. Kan ikke si jeg nødvendigvis ville reagert noe annerledes. Man dukker når man blir angrepet, ikke sant?

Kjempefint om hun er tilbake nå. Det er tross alt lov å ombestemme seg. Det er forøvrig også fullstendig lov å være snill også fra bak anonymknappen. :)

Skrevet

Hun fikk kanskje tilbake troen må folkene her inne da hun så støtten hun fikk?

Anonym poster: be632781ba45db93b6eeebcec9052e32

Skrevet

Er hun tilbake. Godt. Hun ef en av de jeg liker her inne

Skrevet

Dagens gladnyhet at Kira bjeffer er tilbake :)

Anonym poster: 49ade4021be13091bf57521428d44c5d

Gjest Heartbroken
Skrevet

Så hyggelig!

Og smekk på lanken til deg som ikke klarer å la være å stikke litt. Jeg håper du snart kommer i julestemning sånn at du får godfølelsen inni deg du også. Det er så mye bedre enn å være muggen, skal du se.

Skrevet

Flaut å lage et stort nummer av at man takker for seg på forumet og så klarer man å holde seg unna i nøyaktig 2 dager...

Å hold nå smella på deg! :P

Ønsker Kira hjertlig velkommen tilbake :) som jeg har sagt før, hun er et positivt innslag her på Bim/Dib :)

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Kjære anonym!

Det er leit at du synes det er flaut at jeg er tilbake. Den opplevelsen jeg hadde her håper jeg ingen andre får (deg inkludert!), men har i ettertid blitt mer sint enn skremt. Du er hjertelig velkommen til å sende meg en pm hvis du ønsker å vite mer om det som skjedde.

Det var heller ikke min intensjon å lage noe stort nummer av at jeg logget meg av for en periode.

Når det er sagt, så må jeg innrømme at det er veldig hyggelig å være tilbake her blant mange flotte damer.

Skrevet

Kjære anonym!

Det er leit at du synes det er flaut at jeg er tilbake. Den opplevelsen jeg hadde her håper jeg ingen andre får (deg inkludert!), men har i ettertid blitt mer sint enn skremt. Du er hjertelig velkommen til å sende meg en pm hvis du ønsker å vite mer om det som skjedde.

Det var heller ikke min intensjon å lage noe stort nummer av at jeg logget meg av for en periode.

Når det er sagt, så må jeg innrømme at det er veldig hyggelig å være tilbake her blant mange flotte damer.

In your face ;)

Velkommen tilbake Kira bjeffer, godt å se deg, voff voff :D

Skrevet

Velkommen tilbake Kira bjeffer! :)

Skrevet

Hun har jo ikke vært borte. Hun er jo under det andre nicket sitt; bigfoot :)

Anonym poster: 94aa9a046211705106b3fe83fd516b7b

Skrevet

Didn`t se that one coming... :-p

Anonym poster: ed3e6d8bb12d0b19baa8c2c3a7f9d4c6

Skrevet

Det som virkelig må være flaut er å ha et så stusselig liv at en er så opptatt av hva andre foretar seg!

Har du virkelig ikke annet å ta deg til i førjulstiden enn å prøve å starte en ny hetsetråd? Synd for deg at ingen følger opp da, men tvert imot er glade for at Kira bjeffer er tilbake.

Er det noen som setter pris på deg, tror du??

Anonym poster: 91b1208229e6881f1a52fbb730c15728

Skrevet

Og jeg er veldig glad for det, for hun er et positivt bidrag her inne (i motsetning til bitre anonyme som fotfølger og skriver drit om andre brukere). :)

Det er vel heller den syke sjelen som skrev ekle meldinger til henne som burde skamme seg og være flau.

Skrevet

Kjære anonym!

Velkommen tilbake Kira! :):)

Håper alt er fint <3

Skrevet (endret)

Her har jeg gått glipp av noe skjønner jeg.. Straffer seg å dra på ferie :) Lurer på hvorfor folk må være så slemme mot andre på forumet her hele tiden, og spesielt når de er så feige å må gjemme seg bak anonymknappen. Lenge leve Kardemommeloven! "Voff, voff", til deg Kira ;)

Endret av LanzaroteNisseJenta
Gjest Antarctica
Skrevet

Har visst gått glipp av hele tråden, men det er flott om ingen lar seg hetse ut. Kira skal bare bjeffe i vei! Enkelte anonyme finner seg et nick som går dem på nervene og stalker den personens innlegg i alle fora. Ubehagelig, men jeg vet hvem jeg syns mest synd på...

Skrevet

Har ikke fått med meg hva som hendte med Kira, men skjønner det har vært noen slemme anonyme på kjøret igjen. Synes det er utrolig umodent og smålig gjort av voksne kvinner å ha som oppgave og rake ned og være ekkel med andre. Nesten så det er ungdomsskoletendenser ute og går her på forumet.

Så hva om hun er tilbake i ny og freshere juledrakt? Hva raker det deg? Velkommen tilbake, JuleKira :-))

Skrevet

Patetisk at noen mennesker føler for å angripe spesielle nick her inne.

Viser bare at de har for mye fritid og for lite sosial intelligens og oppdragelse!

Skrevet

Så koselig å ha deg tilbake!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...