Gå til innhold

Intimplager hos 3 år gammel jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sier det "stikker i tissen". Fikk kur for UVI for ca 1,5 mnd siden.

Hun hadde aldri vondt under urinering, tørking, men klagde av og til på at det stikker... Vi hadde et lite opphold, der hun ikke virket plaget. Men så...

En natt for litt mer enn en uke siden lå hun å gråt fordi det gjorde så vondt, og hun var blitt rød. Og det virket som om hun klødde.

Har smurt henne 2-3 ganger om dagen med canesten i 6 dager, men i dag klagde hun igjen på at det "svir i tissen".

Hva annet kan det være enn soppinfeksjon eller UVI? :-/

Har legetime i morgen. Kjenner jeg er nervøs på hennes vegne...

Anonym poster: abde32eade3893dcfaceff5cbc61f663

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har faktisk opplevd det selv noen ganger. Et er fryktelig vondt, men har aldri funnet ut hvorfor.

Det stikker da av og til ved visse bevegelser og så går det bort av seg selv iløpet av 2-3 dager....

Har bestandig innbilt meg selv at det har vært et hår eller noe som har kommet inn i urinrøret, men det burde jo logisk sett å kommet seg ut igjen med urin ganske fort....

Skrevet

Uff, stakkars liten.Det hørtes ikke godt ut! Er ingen fagperson, så ikke lett å si hva det kan være utenom UVI eller sopp. Ville bare nevne at UVI kan komme tilbake relativt raskt etter en antibiotikakur, hvis ikke den helt har klart å ta knekken på bakteriene. Så det kan hende at det er det som har skjedd. Godt dere skal til legen i morgen, så får dere svar. Lykke til.

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Kanskje hun blir værre av canesten? Det blir keg jeg er allergisk. Lykke til hos legen i morgen. Blir godt å finne ut av det

Skrevet

Jenta mi har hatt det slik i perioder hvor hun peller mye, spesielt om hun ikke har klippet neglene på noen dager.

Hun har aldri hatt uvi eller sopp da.

Anonym poster: 41c0c446761fe8fd0bd2421633b392ec

Skrevet

Det høres jo ut som om hun har fått UVI igjen. Det er jo ikke alltid man klarer å ta knekken på det med en gang.

Skrevet

Stakkars liten.

Hvis jeg skal gjette, er det sikkert uvi igjen.

Vet du at du kan kjøpe en pakke på apoteket med sånne tester akkurat for å se om man har uvi? Man bruker det på samme måte som en graviditetstest.

Sånne har vi liggende i skapet.

Ellers er suppa her i huset veldig til å ta på seg selv, så hun sier også innimellom at det svir i tissen. Da går jeg ut ifra at det er en liten rift og smører med litt salve, så sier hun at det hjelper da.

Anonym poster: 460cbae9ba4306de432e1322a90733ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...