Gå til innhold

Er det bare jeg som sover lenge i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna 1 på skolen og 1 i barnehagen kan fint sitte oppe selv et par timer. De får frokost da og så skrur jeg på barnetv. Kan fint ligge å dra meg i senga til 10 jeg.:)

Anonym poster: 8dbd4bbb6d72696ec3cd9f6b244f8666

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så lur at jeg har tv på soverommet, så jeg slår den på nrk super og sover minst til 8 :)

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Her har vi sovebarn, så får ihvertfall sove til 9-10 i helgene. Bank i bordet! :D

Skrevet

Så lenge liker jeg ikke å sove, men sover så lenge jeg vil. Til rundt 8 stort sett. Ungene står opp alene og ser på TV.

Anonym poster: c4bbd79a091fb405b46345f814119daa

Skrevet

Jo, jeg sover lenge i helgene, men ikke så lenge som deg.

I ukedagene er jeg oppe mellom 6 og 6.30, i helgene kan jeg ligge til mellom 8 og 8.30, men lenger enn det ligger jeg aldri.

Anonym poster: 336d2f5306c4aa1637ce0891f3b2913f

Skrevet

Vi pleier å stå opp hver sin dag i helgene. Barna er så små enda at vi kan ikke slippe de alene. De er 2,5 år og 5 mnd.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg er gift med en morgenfugl, derfor kan jeg sove godt og lenge i helgene. Og gjett om jeg gjør! ;-)

Skrevet

Mannen står opp med barna om han ikke har helgevakt, så jeg sover lenge ganske ofte. Men sover sjelden til lengre enn 9, har en grense for å ikke komme ut av rytmen om det ikke er noe spesielt. Bruker mange dager på å komme i rytme om jeg har forskjøvet døgnet for mange timer.

Skrevet

Vi har tv på soverommet, så noen ganger ligger vi hele familien i senga et par timer. Men som oftest finner ungene frukt på stuebordet, inntar hver sin saccosekk foran tv, og koser seg der.

Hvis vår soveromsdør er åpen så ser jeg gjennom gangen og inn på stua, så jeg har ganske god oversikt selv om jeg halvsover.

Ungene er forresten seks og to år, og liker de rolige morgenen sine kjempegodt:-)

Anonym poster: 2ce80c6daa98d0ae9da05162a434432b

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Sover alltid lenge. Sover vel til halv 11 i helgen, lille er b-menneske og sover til halv 11 hun også.

Hverdagene sover vi som regel til 9. =)

Vi trenger begge mye søvn deilig!

Skrevet

Her er det opp kl 05.30 hver eneste dag.. heldige dere er, jeg drømmer om å kunne sove til 8...

Skrevet

Litt opp og ned, men får jeg muligheten til å sove litt lengre, så gjør jeg absolutt det ;) Mine kan ikke være for lenge våken alene for da finner de gjerne på noe tull, men de kan fint leke litt på naborommet eller at vi setter på tv`n for dem.

Anonym poster: fcfb42139d9447e5899693499635d29c

Skrevet

Kan gjerne sove til 11 hvis jeg får lov (men det får jeg svært sjelden)... Er vanligvis oppe 8-9 i helgene.

Skrevet

Jeg bruker å sove til 09,00 - 09,30 i helgene. Mannen står opp med ungene.

Av eget valg.

Han sier i fra om han vil sove lengre. Noe som bare er noe få helgedager i året.

På ukedagene står vi opp 06,25

Anonym poster: 5a25eff41c7f674230b1fd4e566c8887

Skrevet

Jeg gleder meg til den tid kommer! Mine er 1 og 3, så der funker dårlig nå!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg skjønner at jeg har vært heldig når definisjonen på lenge for mange er til 8.

Jeg sov fort til 12 før, om jeg fikk lov (noe jeg som regel gjorde) Nå våkner jeg som regel rundt 9 i helgene, fordi jeg har vondt i ryggen. Mannen står opp med unger i helgene, så jeg kan ligge så lenge jeg vil. Men det var den ryggen

Skrevet

Sover lenge ved hver eneste mulighet. Før var lenge kl 11, nå er lenge kl 8.

Skrevet

Jeg sover aldri lenge lenger. Vi er oppe mellom 5.30 og 6.30 hver dag, for det meste 6.00. Av en eller annen idiotisk grunn klarer jeg ikke sove etter at de andre i huset har stått opp. Kunne trengt det, da jeg ikke sover mer en 1,5 t i strekk om natta. Tenk at jeg klagde da vi hadde ett barn som våknet en gang om natta og var våken 6.00...

Skrevet

Så lenge jeg ikke har arbeidshelg så pleier jeg å sove til kl 10-11. Har et skolebarn på 7 år som også er B-menneske som sover like lenge.

Vi har ingen problemer med å stå opp kl 06.30 i ukedagene selv om vi drar oss lenge i helgene. Men ingen av oss liker å stå opp tidlig, så derfor benytter vi anledningen til å sove leeeeenge i helgene alle mann :) Så både jeg, mannen, barnet og bikkja er B-mennesker og B-hund..hehe :)

Anonym poster: a4ce3a76d373a19eeab6fabcc7d18a60

Skrevet

Puuuh, glad jeg ikke har unger som våkner 5-6 tiden om morgenen altså! Her er vi B-mennesker alle mann, og da sønnen min var liten sov han nesten alltid til 9, nå gjerne lenger.

Anonym poster: 54d64b01b0f08fe31d3204e2cd34221f

Skrevet

Barna sover til rundt 08.00-08.30, og da står mannen alltid opp. Jeg sover så lenge jeg vil hver helg, men er som regle oppe 09.30. En sjelden gang vil mannen sove ekstra, hvis han har vært på byen eller noe, men det skjer kanskje to eller tre dager i året.

Anonym poster: b9d579824a3cd597f04f35cf1634e39a

Skrevet

Jeg sover somregl til jeg våkner. Ungene er ikke tidlig våkene, de liker å dra seg i senga selv om de er våkene. Og de har funnet ut om at er de stille så slipper de høre maset mitt. Altså at de må huske å spise når de blir sultene. Sover jeg kan de snoke i skapet og ta seg det de vil...

Men nå er det kaldt i stua om morra, så nå har de kommer krypende inn i senga mi, later som de skal kose. Men de skal lure meg til å fyre opp i peisen, for de vil sitte forran peisen og se på tv.

Men nå våkner jeg som oftes før alle uansett, våkner rundt ni så det er jo ikke tidlig uansett.

Anonym poster: ae298623ca4a35d4ae5f6df02d43eee5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...