Gå til innhold

3 prikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hva 3 prikker på hånden betyr med tommelen pekefinger over den gropen der ? tattovert som et triangel men kun prikkene

håper noen forstår hva jeg mener

Anonym poster: 835a91760c9c99e75c13b09cea3c9b51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det står for tro, håp og kjærlighet

Skrevet

Tro, håp, og kjærlighet.

Mye brukt i narkomane miljøer tidligere, så det forbindes ofte med noe negativt selv om budskapet egentlig er noe annet. For mange er det en måte å gjenkjenne andre rusmisbrukere/tidligere rusmisbrukere.

Anonym poster: c1e52ed7e2d2646e3758e8a10dc11628

Skrevet

Jeg kjenner det mest fra sjømenn og ikke narkomane. Men mener det står for tro, håp og kjærlighet.

Skrevet

Jeg tror også at det er sjømenn som har brukt det mest ;)

Anonym poster: afb0f524abe0851ba003113ef5568e1e

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1354220082' post='144783702]

Jeg kjenner det mest fra sjømenn og ikke narkomane. Men mener det står for tro, håp og kjærlighet.

Det kommer opprinnelig fra sjømenn. Kors, anker og hjerte - tro, håp og kjærlighet

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1354220082' post='144783702]

Det kommer opprinnelig fra sjømenn. Kors, anker og hjerte - tro, håp og kjærlighet

Har en haug sjømenn i familien så ble litt overrasket over narkoman påstanden.

Skrevet

Narkoman? Nei, nei! Sjømenn, og også noen få frie sjeler blandt landkrabbene, som den gang på 60tallet lå på pledd i parken og sendte rundt en selvrullet med litt ekstra i, og følte på solidariteten med alt og alle. At en del av disse har endt opp som narkomane, har ikke noe med merket og gjøre. Kjenner to kjempefine mennesker som har det. Ingen av dem har noe forhold til rus. :)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Min "bestefar" sa at det fra gammelt av er "bomsemerke", som noen her oppe sa. Men jeg aner ikke, altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...