Gå til innhold

noen som vet ang ul i arendal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre unger som har lyst å være med på ordinær ul, det er på sykehuset. Er det lov? Eller har de noen grense? Ungene er mellom 7-11 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør du ringe å høre FØR timen. For å si det sånn, Da vi ventet vårt første barn, så tok vi med min mormor ettersom hun aldri hadde sett dette før. Hu kjerringa jeg skulle til ble så forbanna at mormor endte opp med å måtte vente på venterommet til undersøkelsen var over. Så jeg tviler på det lar seg gjøre. Det står også i brevet/inkallingen du fikk at det ikke er ønskelig :( Desverre! :'(

Skrevet

Hmmm.. Har ikke fått noe brev ennå. Jeg sa til legen at jeg ville ha den.ordinære hos Nyland, hun er bare skjønn, men hun hadde ikke tid :( skal ikke før i januar da.

Syns de er så utrolig kjipe på sykehuset.. Har to fra før, og jeg må bare ærlig si at jeg fordrar ikke den ul på sykehuset... Er villig til å betale en annen plass, men vanskelig når de ikke har tid :(

Skrevet

Tror det er barn under skolealder som ikke får være med, så vil tro det går greit med dine unger. Men som sommerfrisk sier, så ville jeg sjekka først, sånn at ikke ungene er med og så blir stående på gangen.

Anonym poster: 9ff6199186c7062250e28556a83114e4

Skrevet

Ja, må sjekke når jeg får brev :)

Skrevet

Det står i brevet at de helst ser at søsken ikke er med, det er jo fordi de har opplevd at foreldre har fått dårlige nyheter og da har de plutselig nok med seg selv og sin sorg og klarer ikke ta seg av barna sine skikkelig. Om det viser seg at det er noe alvorlig galt med barnet er det nok bedre om foreldrene får denne beskjeden alene, får bearbeidet litt og roet seg ned før de setter seg ned med eldre søsken og forteller.

Jeg kjenner personlig to stykker som har fått slike beskjeder, de har fått beskjed på ordinær ul om at fosteret ikke er levedyktig...

Men hvorfor ikke betale for en privat ul etter den ordinære da, så kan søsken være med på den, når dere vet at alt er ok der inne. Jeg tok UL hos Kloster-Jensen og synes han er veldig ok.

Anonym poster: 4195541e5a6f0ffdb11a419d926c54e5

Skrevet

Har allerede hatt 4 ul pga blod i livmor, siste var nå før ungene fikk vite. Alt er ok nå da :)

Alle her har fullt, og kloster jensen er vanskelig å komme inn til :(

Skrevet

Den ordinære ul for meg var syvende ul til da i svangerskapet pga en blodansamling i livmor. Likevel fant de avvik på ordinær ul, og det ble ganske kaotisk når plutselig rommet var fullt av leger. Heldigvis ikke noe alvorlig viste det seg, men godt jeg ikke hadde med unger. De ser etter andre ting på ordinær ul.

Anonym poster: cf808c6dd544929e8bf03e7add620555

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...