Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Hva er vanlig egentlig å invitere hele klassen, eller bare gutter / jenter? Gutten min har bursdag neste fredag. Er det dumt å invitere på en fredag eller burder jeg gå for lørdag. Hvor mange timer er ok? Hva er beste klokkeslett. Hilsen en førstgangsmamma med mange spørsmål. Anonym poster: f71121354480bd68dc4859eda95996a4
Skylander Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Hva er vanlig egentlig å invitere hele klassen, eller bare gutter / jenter? Gutten min har bursdag neste fredag. Er det dumt å invitere på en fredag eller burder jeg gå for lørdag. Hvor mange timer er ok? Hva er beste klokkeslett. Hilsen en førstgangsmamma med mange spørsmål. Anonym poster: f71121354480bd68dc4859eda95996a4 Nå er jo jeg en førstegangs mamma selv, og har ikke gjennomført en barnebursdag hjemme ennå. Men jeg ser at de bruker å invitere enten alle gutter, jenter eller alle fra begge kjønn. I min situasjon, så hadde jeg valgt en lørdag eller søndag, slik at det ikke blir så stressende etter jobb. En barnebursdag varer som regel ett par timer.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 2 timers varighet er vanlig, jeg ville ikke hatt noe lenger. Har dere plass ville jeg invitert hele klassen, hvis ikke guttene. Anonym poster: fa9735859e1dad90883c3e9fe28428cc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Her er 2 eller 2,5 timer det vanlige. Hele klassen blir aldri invitert. Som regel alle jentene eller alle guttene. Men jenta mi leker med noen jenter i klassen og noen i parallellklassen, samt noen gutter i klassen. Hun har derfor invitert 3 - 4 jenter i klassen, 3-4 gutter i klassen, samt et par utenfor klassen. Det viktigste er at ingen føler seg ekskludert. Man utelukker ikke for eksempel 2- 3 jenter i en klasse. Det jeg er mest vant til, er at man har det på lørdag eller søndag. Jeg vet noen syns det er best å bli invitert på søndag ettermiddag, men det er fordi de ofte reiser på hytta i helgene. Da har de fortsatt muligheten til det den helga. Men dette varierer sikkert med hvor vanlig det er å reise bort slik. Allikevel mange som har bursdager på lørdager her i området, altså! Anonym poster: b738ab1c620dea18339c13fbffbd58ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå