Gå til innhold

Hvordan skrive invitasjon for barnebursdag for 1 klassing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig egentlig å invitere hele klassen, eller bare gutter / jenter?

Gutten min har bursdag neste fredag. Er det dumt å invitere på en fredag eller burder jeg gå for lørdag.

Hvor mange timer er ok? Hva er beste klokkeslett.

Hilsen en førstgangsmamma med mange spørsmål.

Anonym poster: f71121354480bd68dc4859eda95996a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vanlig egentlig å invitere hele klassen, eller bare gutter / jenter?

Gutten min har bursdag neste fredag. Er det dumt å invitere på en fredag eller burder jeg gå for lørdag.

Hvor mange timer er ok? Hva er beste klokkeslett.

Hilsen en førstgangsmamma med mange spørsmål.

Anonym poster: f71121354480bd68dc4859eda95996a4

Nå er jo jeg en førstegangs mamma selv, og har ikke gjennomført en barnebursdag hjemme ennå. Men jeg ser at de bruker å invitere enten alle gutter, jenter eller alle fra begge kjønn.

I min situasjon, så hadde jeg valgt en lørdag eller søndag, slik at det ikke blir så stressende etter jobb. En barnebursdag varer som regel ett par timer. :)

Skrevet

2 timers varighet er vanlig, jeg ville ikke hatt noe lenger.

Har dere plass ville jeg invitert hele klassen, hvis ikke guttene.

Anonym poster: fa9735859e1dad90883c3e9fe28428cc

Skrevet

Her er 2 eller 2,5 timer det vanlige. Hele klassen blir aldri invitert. Som regel alle jentene eller alle guttene. Men jenta mi leker med noen jenter i klassen og noen i parallellklassen, samt noen gutter i klassen. Hun har derfor invitert 3 - 4 jenter i klassen, 3-4 gutter i klassen, samt et par utenfor klassen. Det viktigste er at ingen føler seg ekskludert. Man utelukker ikke for eksempel 2- 3 jenter i en klasse.

Det jeg er mest vant til, er at man har det på lørdag eller søndag. Jeg vet noen syns det er best å bli invitert på søndag ettermiddag, men det er fordi de ofte reiser på hytta i helgene. Da har de fortsatt muligheten til det den helga. Men dette varierer sikkert med hvor vanlig det er å reise bort slik. Allikevel mange som har bursdager på lørdager her i området, altså!

Anonym poster: b738ab1c620dea18339c13fbffbd58ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...