Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Ullundertøy, tynt fleezesett og vinterdress? Irriterer meg at de kler på den tykkeste ullen og ullundertøy under vinterdressen. Hva skal han da ha på seg når det blir mange minus? Nå er det fra +2 til -4 Anonym poster: d3ac7774993f7c86452e3246471e8a88
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Men kan du ikke bare ta med den tykkeste ullen hjem, og heller ta den med tilbake til bhg når det blir kaldere? Min elste bruker også ullundertøy, fleece og vinterdress, og her er det ca -5 grader på dagtid nå.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Jeg tror du kler på godt nok. Det er som du sier - hva skal han ha på seg når det blir kaldt hvis han har på den tykkeste ulldressen nå. Ungene er også i aktivitet og holder seg som regel mye varmere av den grunn også, enn hva vi voksne gjør.
mbea Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Jenta mi var ute å lekte i barnehagen i går når vi hentet henne. ca 2 grader tror jeg. Hun hadde da på seg ull undertøy (body og strømpebukse) og vinterdressen. Gode vintersko, lue og votter. Hadde vert ute 1 time når vi kom. Hun var da god og varm.. Så jeg vil tro at ullundertøy og fleece er nok under vinterdressen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå