Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 hei. jeg fikk henvisning til fysio av legen min. han ga meg to ark der det står henvisning til fysio og mye mer... åsså på ark nr 2 sår det: fysio`S kommentarer, osv... altså ark nr 2 er for at fysio skal skrive sine kommentarer... men er dette et ark jeg skal ta med på fysio da? og skal jeg ikke sende det noe sted? skal jeg bare vente på et brev med innkalling til fysio time? har aldri hatt behov for fysio, så itt usikker på hvordan dette fungerer.... Anonym poster: 66b15f960a4e6644a4b7851041c049b3
Foccacia Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Du kan ringe og bestille time hos fysioterapeut selv, det har jeg iallefall gjort de gangene jeg har fått henvisning. Si at du har henvisning og ta den med til første time. Jeg har vare fått ett ark, men du skal sikkert levere begge.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 hvor ringer man da? Anonym poster: 66b15f960a4e6644a4b7851041c049b3
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Du ringer til de ulike instituttene/klinikkene som har fysioterapeuter med driftstilskudd i kommunene din, og så hører du om de har ledig. Ventetid varierer fra kommune til kommune, samt at hvor fort man prioriteres hvis listene er fulle er avhengig av diagnose. Du må selv ringe rundt og bestille time. Ta med begge arkene til første time. Anonym poster: eb6592f1acbc944999afaf141a628453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå