Gå til innhold

Sjokoladenarkoman,men nå er det slutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker sjokolade ! Spiser alt jeg kommer over og syns ifølge meg selv at mengdene har vært enorme.Har spist sjokolade hver dag i løpet av det siste året og nærmest fått abstinenser de gangene det har vært tomt i skapene her.Og bare en liten bit sjokolade har ført til at jeg bare har fått lyst på enda mere! Men, siden mandag har jeg ikke rørt sjokolade.Enda vi har det liggende i hus.Har vært i butikken og blitt tilbudt sjokolade men jeg har faktisk takket nei!Helt ærlig så skjønner jeg ikke helt selv hva som foregår, for jeg har prøvd så mange ganger å kutte ut sjokoladen eller begrense inntaket men aldri klart det! Jeg var helt besatt av sjokolade, rett og slett.Nå er jeg virkelig stolt av meg sjøl, håper det varer ;) Jeg føler jeg har mista lysten på det, rett og slett, for når jeg tenker på det nå, så "ja,hva så"?....Snedig syns jeg at lysta bare ble borte...Nå har det riktignok ikke gått mange dagene,'men dette er et stort fremskritt for meg!

Andre som har opplevde at plutselig ens "lyster" er borte ?

Anonym poster: 1311aab7baa811d56b40902dd7d6d4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg ha vært fullstendig avhengig! En stor plate gikk ned på høykant her. Jeg har byttet ut sjokoladen med sukkerfri sjokolade jeg da, 100 grams. Planen er å slutte med den også etterhvert (eller, ihvertfall kun kjøpe på lørdager), men av erfaring så vet jeg at jeg ikke bare kan slutte med en gang, for da sprekker jeg og kaster innpå etter en tid :S

Så flink du har vært :)

Anonym poster: e8b5988b5baa9fbcb4cfa4cf416d9ac9

Skrevet

Jeg vet hvem du er. ;)

Anonym poster: c3d5aa6745953649dc2b84da4f4d7780

Skrevet

Jepp, måtte få det på trykk..Er jo et mirakel..;)

Anonym poster: 1311aab7baa811d56b40902dd7d6d4dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...