Gå til innhold

Ang hello kitty klær (og sikkert cars osv)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det ikke jeg heller, og hadde det vært opp til meg hadde vi ikke hatt noe slikt i hus! Men dattra mi liker det, og ønsker seg det. Da må det bare bli sånn da. Skal jeg nekte henne det da, siden JEG ikke liker det?

Anonym poster: 4d549b18c933459223f2e17a75d2720d

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Tror nok ikke hun vil skjønne at hun ikke får Hello Kitty-kjole fordi mamsen synes det er stygt.

Skrevet

Jeg selger klokker, og sier det bare.. Styr unna Hello Kitty! Verste mølet man får tak i omtrent, og overpriset til tusen. Anbefaler det ikke til noen med mindre de insisterer.

Anonym poster: 9394faecb622293539728cf2a1bcf989

Skrevet

Her kjøper jeg ikke sånne klær. Hva de ønsker seg og får i gave er en annen sak, men JEG kjøper det ikke! De får hårspenner, truser og sokker med Hello Kitty da, men jeg spyr av type velourdresser med Hello Kitty!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Kjøper ikke en ting med Hello Kitty på. Det hun har er klær hun har fått i gave.

Mulig jeg må svelge en kamel etterhvert, men foreløbig er det slik

Skrevet

Her får barna klær, leker, interiør osv ettersom hva som interesserer de! Nå for tiden er det Hello kitty, prinsesser og My little pony på frøkna, mens eldstemann digget Cars før, nå er det Spiderman og andre slike superhelter :)

Når jeg ser gleden de utstråler når de f.eks får en jumper med et av disse motivene, så kan jeg ikke forstå at noen vil nekte barna sine den gleden....

,

Bare så lenge jeg slipper gå med Hello kitty genser ;)

Skrevet

Jeg lar dem få det når det er det de ønsker seg. Har hatt ett og annet hello kitty plagg, men hun går like gjerne med noe uten noen figur på. Tror at om man nekter ungene slike ting, vil de bare bli mer besatt av å få det. Derfor; kjøp truser eller en tskjorte eller noe med det på, så er det kanskje nok til at hun blir fornøyd. Synes ikke noe om det på de vanlige klærne eller yttertøyet, men min har hatt pysj og truser med hk på for eksempel.

Anonym poster: e025ad3d07a67e2ac2ce714d60099587

Skrevet

Eldste ville gjerne ha spidermanklær og andre grelle superhelter. Inngikk da et kompromiss . Han fikk pysjer med det han ville ha av motiv, mens de vanlige klærne var mer nøytrale.

Minste arver så mye fra kompisen til eldste, så de klærne er det mye dødningehoder og spidermenner på gitt.

Anonym poster: f23ef636a38d6611d8b7b19faf3916bf

Skrevet

På julaften og 17.mai har vi pentøy på, fritt for ymse biler og superhelter. Alle andre dager skal han få bruke hva han vil. Jeg har bestilt Cars til han nå, så han endelig får muligheten til å forstå hva det er slags bil han har på x antall klær, ting og leker. Han får mye av den sorten i gave, og synes selv det er helt supert. Så det allerede da han var bitteliten og vi snakket om der: sden han er en egen person, ikke mammas lille utstillingsdukke, så skal han alltid få lov til å gå i det han selv vil.

Skrevet (endret)

Jeg foretrekker nøytrale klær uten digre motiv av superhelter selv, men når jeg veier det opp mot hvor mye enklere det er å få toåringen til å kle på seg hvis det er Lynet McQueen på genseren.... Da er det ok med litt Lynet-klær!

Endret av Hybelkanina
Skrevet

Samme her, minsten elsker lynet;) og jeg ser ikke helt problemet jeg da... Barna mine får gå i de klærne de vil:) (penklær til jul osv er jo noe annet, men barna synes jo det er ekstra stas med finklærne så det er null problem.)

Skrevet

Denne diskusjonen begynner å bli gammel... :P

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om sånne ting, er ikke jeg som skal gå rundt med hello kitty på klærne.

Datteren min på 3 år ELSKER hello kitty og om noen spør henne om hva hun ønsker seg så er svaret enkelt: HELLO KITTY.

Samme hva det er.. klær, smykker, leker, bamser ++ ;)

Og da får hun det, blitt en del i løpet av året gitt.

Sønnen min får også det han ønsker, enten det er cars eller andre ting.

Anonym poster: 5006c48493f1357e9e54cec1b5b2b631

Skrevet

Jeg styrer unna, men er raus på sokkene. :-)

Skrevet

Kjøper det ikke til henne, jeg syns det meste av det er skikkelig grelt, men får hun det i gave får hun selvsagt bruke det så mye hun bare orker - hun elsker det.

Skrevet

jenta mi på 3 valgte å bruke bursdagspengene sine på biler-klær! Ja, vi måtte i gutteavdelingen og jeg syns absolutt ikke klærne var noe fine, men det bryr jeg meg ikke noe om så lenge hun er fornøyd.

syns det er mye kjedeligere å få klær i presang som ikke er fine. og som vanligvis blir hengende i skapet med lappen på til de er for små.

hun har jo masse fine klær også, som JEG har kjøpt! :)

Skrevet

10 mammapoeng til deg! ;)

jenta mi på 3 valgte å bruke bursdagspengene sine på biler-klær! Ja, vi måtte i gutteavdelingen og jeg syns absolutt ikke klærne var noe fine, men det bryr jeg meg ikke noe om så lenge hun er fornøyd.

syns det er mye kjedeligere å få klær i presang som ikke er fine. og som vanligvis blir hengende i skapet med lappen på til de er for små.

hun har jo masse fine klær også, som JEG har kjøpt! :)

Skrevet

Enig med deg, HI. Enkelte mødre er bare sære noen ganger.

Anonym poster: 5ca919da943b5751c13a28b90fe683e5

Skrevet

Jeg har ofte med meg jenta mi på 2.5 år i butikken når hu trenger klær.

Jada, lita er hu, men hu vet søren meg hva hun vil ha også!!

ut igjen av butikken kommer vi med hello kitty, minni og diverse andre ting hun ville ha :-)

penklær holder jeg litt mer nøytrale, men hverdagsklærne er det helt ok for meg at er fulle av hennes store helter :-)

Skrevet

Synes jeg ser folk på shopping med mannen sin, mens han nekter dem å kjøpe klær han ikke synes er så fine. Det hadde vel blitt ramaskrik ;)

Anonym poster: 5ca919da943b5751c13a28b90fe683e5

Skrevet (endret)

Kitty klærene er jo bare så skjønne :D Hadde jeg hatt jente så hadde jeg nok hatt alt av kitty ting og klær i huset,så sikkert like godt at jeg har gutt så sparer jeg litt penger der :P

Endret av me_87
Skrevet

Da er det nok mange mødre som er litt irritert på meg foresten :P

Jeg kjøper nesten alltid kitty klær i julegave eller bursdagsgave til barna jeg har vært dagmamma for hehe..

Jaja er tanken som teller :)

Skrevet

Jeg kjøper spiderman pysj og cars t-shirts så det støver etter. Klart han har mye annet nøytralt, men det er de plaggene med "bilder" han helst vil ha på...Tall og bokstaver funker også! Og så kjøper jeg nøytrale klær i farger han liker.

Vi har veldig sjelden kleskriser hjemme. Han får ikke velge en slik genser til f.eks et selskap, da må han velge mellom pentøyet sitt. Han er et selvstendig individ og ikke en forlengelse av min klesstil. Heldigvis;-)

Anonym poster: 5a29d781d5bf236190f2706a3e0b73f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...