Gå til innhold

Stasjonær Datamaskin - Har du Mac eller PC, og hva ville du anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gamle stasjonære PCen er gått fløyten, så nå skal vi få ny.

Husets ungdommer anbefaler sterkt imac (har bærbare Macer i huset fra før), selv har jeg ingen sterke preferanser.

Noen råd?

Anonym poster: 57fe4fcc2d12cfbc8eab0f5f6072d0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en lang rekke PCer, og har vel strengt tatt alltid hatt noe å klage på. Ville valgt Mac hvis jeg hadde råd.

Anonym poster: 083597ab69d22c25f139b2fb8c6fb9c4

Skrevet

Har dere macbooks ellers gir vel svaret nesten seg selv? Strålende fornøyd med min iMac (og MacBook, iPad og iPhone ;-) )

Skrevet

Det er vel ingen grunn til å kjøpe stasjonær pc i dag? Like greit med en bærbar en. Når det gjelder forskjellen på mac og "vanlig" pc, så er vel prisen den største (og om man liker apple eller ikke)

Anonym poster: 85c3ebd29133576f2bcc56a3ddc106b3

Skrevet

Jeg har bærbar pc, mannen bærbar mac.

Jobbet tidligere med stasjonær mac.

Vil absolutt anbefale mac. Den fikk ikke virus bare man er på dagbladet en dag, og er god å jobbe på, se film på, spille musikk på etc. God og stor skjerm også og pålitelig.

Skrevet

MAC:) Hatt pc intill for et år siden og da kjøpte vi Mac, elsker den, så mye enklere og bedre en pc:)

Skrevet

Hadde valgt Mac, skal selv bytte ut PC med Mac når den tid kommer. Har iPad og iPhone i huset, så Mac sier seg selv. Om det blir bærbar eller stasjoner får tiden vise.

Skrevet

Takk for mange svar.

Vi har liksom alltid hatt en stasjonær på kjøkkenet. Den e rkoblet til stereoanlegget, og det er den vi bruker til felles ting, har famliliebilder på osv..

Føler liksom at vi vil ha en stasjonær, selv om vi også har egne bærbare....

Men det kanskje bortkastet?

HI

Anonym poster: 57fe4fcc2d12cfbc8eab0f5f6072d0df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...