Gå til innhold

Kansellerte nettopp jordmor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et nek!

Når man i 1. telefonsamtale er så tafatt og vanskelig så gidder jeg fader ikke å bruke min tid der! Nei, da går jeg heller privat jordmor eller til fastlegen min.

For et mehe! Hadde jeg vært 10 år yngre så hadde jeg sikkert dessverre funnet meg i det; men ikke pokker om et slikt menneske skal få påvirke flere dager for meg!

Skal si hun ble paff da jeg sa at det ikke var nødvendig å bruke mer tid på meg- «jeg ringer deg tilbake dersom det blir aktuelt»; sa jeg.

Phøh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke så mye av hva jordmoren hadde gjort galt, men fint at du står på ditt uansett :)

Anonym poster: d67f210a32d1580bcaf57fce44e8e650

Skrevet

Tafatt og vanskelig? Dette krever litt mer forklaring du. Hva har dama gjort feil?

Anonym poster: d82e213813d5b7af6b130d787a89cd3d

Skrevet

Hva gjorde hu galt? Hadde ei psyko kommunejordmor då jeg begynte privat:)

Skrevet

he he, det var ikke poenget heller. :)

Det handler om at det er deilig å kjenne på "ikke-kom-å-pill-meg-på-nesen" kreftene! Mors-genet som har våknet?

humre, humre, eller kanskje det bare er hormoner?

Skrevet

Hva har dama gjort galt da? Ja, kanskje det er hormoner. Har hun prøvd å pille deg på nesen? Hvordan?

Skrevet

Jeg byttet sist, hun var kranglete og ufin. Hun neste var ufin. Hun nå liker jeg :D Annen helsestasjon.

Skrevet

Det gjorde jeg også. Liten vits i å bruke timesbis på å høre om hennes datters svangerskap.

Anonym poster: 8cf6122f249b81a0a1c70b81044bec53

Skrevet

Jeg ga Oslo jordmor- og kvinnesenter to sjanser. Det var ikke noe for meg. Så mye dill og mas om at jeg ikke gikk opp i vekt og at jeg var ung og uerfaren. Jeg hadde nemlig "bare gått opp to kilo" de første 16 ukene, og var jo tross alt "bare 25 år og førstegangsfødende".

Ringte og avbestilte videre oppfølging og fortsatte hos fastlegen, som sa at jeg hadde månedsvis på å bli feit (altså legge på meg nok), og at 25 år aldeles ikke kunne kalles ung mor. Kjempefornøyd med å bare gå til lege og kommer til å gjøre det med neste barnet også.

Anonym poster: 90130698dd669e9bad7663cb3afc47d5

Skrevet

Kjenner jeg er utrolig heldig som har en fantastisk jordmor! Koselig, kunnskapsrik, trygg og respektfull.

Men jeg har tidligere hatt ei jm som brukte hele min siste kontroll på å fortelle om en kamel i Egypt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...