Gå til innhold

Trening i julekalenderen...Var ikke det litt teit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Julekalender med push up og spensthopp?

Hadde jeg gitt det til mine barn hadde de lurt på hva pokker de hadde gjort galt dette året. De hadde tolket det som straff :P

Skrevet

Syntes det var stillig :-) hun skriver jo at de får premie og at guttene liker og være i bevegelse.

Skrevet

Dette hadde mine gutter elsket!

Skrevet

Syns aktiviteter som en tur på skøytebanen sammen eller i svømmehallen er topp, men spensthopp og push-up?

Haha, her hadde barna sett på meg som om jeg var gal (noe jeg sikkert også ville vært...)

Men det funker for de, og barna hennes liker det, så da er det jo topp! Fint at hun setter fokus på at det må ikke være masse godteri eller dyre gaver hver dag hele desember.

Skrevet

Hun har funnet på noe som barna hennes synes er gøy og setter av tid som de skal bruke sammen.... hvordan i all verden greier noen å finne noe galt i det???

Anonym poster: c97a93d3f030c19c0ed2bbed4daa71ef

Skrevet

Dette hadde min syvåring syntes vært helt forferdelig :P Han er en skikkelig lathans. Men det ser ut til at hennes unger liker det da, så da er det vil ikke noe galt i det?

Anonym poster: 355d2b082f996d4dac7f5ff034a08378

Skrevet

Neida, det er ikke noe galt i det egentlig, siden det tydeligvis er stas for henes gutter.

Men for eksempel skøytebanen? - der går vi flere ganger i måneden uansett. Vi er ute og gjør til sammen uansett, og når vi ikke gjør det er fordi gutten synes det er kjedelig, eller i har andre ting på programmet. Han hadde ikke blitt gld for å få push-ups i kalenderen. Han gjør sånne styrkeøvelser på turningen to ganger i uken, da hadde han ikke giddet å gjøre det sammen med meg hjemme.

HI

Anonym poster: d004b808ba3bda2f89fa5b3a9e9777e5

Skrevet

Kjempeidee etter min mening. Poenget er jo å gjøre noe sammen som alle liker.

Dere som sier det ikke er noe vits i å ha for eksempel "skøyter" i kalenderen siden dere er på skøytebanen uansett innimellom, hva er det ungene aldri får ellers som dere putter i kalenderen? Mine får bestandig snop på lørdagene. Snop i kalnderen er likevell poppulært, samme med en kinotur.

Anonym poster: d774178ea1ca246d2a3b3e5beca3516a

Skrevet

Dere som sier det ikke er noe vits i å ha for eksempel "skøyter" i kalenderen siden dere er på skøytebanen uansett innimellom, hva er det ungene aldri får ellers som dere putter i kalenderen? Mine får bestandig snop på lørdagene. Snop i kalnderen er likevell poppulært, samme med en kinotur.

Joda, men da blir det vel noen ganger nesten som å få ingenting i alenderen. F.eks. hvis vi alltid drar på skøytemanen om søndagen, og så får han er tur til skøytebanen i kalenderen den dagen. ...

Skrevet

Joda, men da blir det vel noen ganger nesten som å få ingenting i alenderen. F.eks. hvis vi alltid drar på skøytemanen om søndagen, og så får han er tur til skøytebanen i kalenderen den dagen. ...

Det kan du godt si, akkurat som det blir å få "ingenting" hvis de får snop på lørdag eller ting de trenger. Hva får dine barn i kalenderen?

Skrevet

Den ene har trash pack-kalender (gutten), han samler på de, de to andre får ting som badekuler, neglelakk, hårgreier, duftlys osv (tenåringsjenter).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...