Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Er ikke optimalt merker jeg. Har bodd her en stund nå, og skulle gjerne hatt to etasjer istedetfor tre! Hvor mange kvm har dere pr etasje? Anonym poster: 5d81fc6d6bbc8bf8004f8e871c5d7745
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Ca 60 pr etasje og 120 tilsammen. Trangt nok. 100 delt på tre høres utrolig upraktisk ut... Anonym poster: 62f0971e537de9d1c7ea06d43638668b
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Høres veldig upraktisk ut. Vi har 260 kvm (hvorav vi leier ut 50) på to etasjer. En trapp tar 10 kvm ca tror jeg. Anonym poster: 1ea0f400e78fcb419372dbec83a5b699
MrsMilla Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Nå er det ca 50 pr. etasje, og to etasjer. Litt trangt for en familie på 5. Etter utbygging til våren blir det 65 kvm oppe og 55 nede. Da blir det bra.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 107 kvadratmeter fordelt på tre etasjer. 3. etasje er loftstue. Vi er ikke helt fornøyd med planløsningen, men trives så utrolig godt her i rekkehuset vårt rett ved skogen! Det og supre naboer har holdt oss her i 11 år. Ingen planer om å flytte. Anonym poster: 925c52c739a8fb57384c34c15eb29d99
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 Det hørtes ganske upraktisk ut ja! Vi har to etasjer fordelt på 320 kvm, men kjelleretasjen er litt mindre enn første etasjen. Anonym poster: 146dccb5c3f2e4ce94d386bce96ed475
Steget Skrevet 29. november 2012 #7 Skrevet 29. november 2012 Vi har 120 på tre etasjer. Bruker ikke øverste etasje så veldig masse enda. Foreløpig r vi fornøyd, men det blir jo umulig når man blir eldre..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #8 Skrevet 29. november 2012 Vi har 70 per etasje. Og jeg klager over trapper. Kanskje jeg skal være glad for at ikke vi har tre etasjer. Anonym poster: 6a3e1455f6426b31ac231b22b764f598
Elsker livet Skrevet 29. november 2012 #9 Skrevet 29. november 2012 150 x 3 (den øverste har skråtak, så blir ikke fullt 150 på loftet). Huset har veldig åpne løsninger med kort avstand til oppholdsrommene, så avstandet fra loft til kjeller føles ikke så stor. 100 på tre etasjer hørtes upraktisk ut. Må gå i trapp da for hver en ting man skal.
<3 2G <3 Skrevet 29. november 2012 #10 Skrevet 29. november 2012 Vi har 81 på en etasje og er superfornøyd med det. Synes 100 delt på 3 hørtes smått ut.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. november 2012 #11 Skrevet 29. november 2012 Ca 160 på 2 etasjer. Har vaskerom, tvrom og bod i kjelleren i tillegg
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #12 Skrevet 29. november 2012 Huff. Det hørtes veeeldig upraktisk ut! Vi har 140 kvm fordelt på tre etasjer, og jeg synes det blir mye trappeløping i og med at soverommene er øverst, stue og kjøkken er i midten og hovedbadet er nederst. Neste gang vi flytter skal det bare være over to etasjer! Anonym poster: cb31d7b2fdb20b10b25ee56f275ee130
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #13 Skrevet 30. november 2012 Er ikke optimalt merker jeg. Har bodd her en stund nå, og skulle gjerne hatt to etasjer istedetfor tre! Hvor mange kvm har dere pr etasje? Anonym poster: 5d81fc6d6bbc8bf8004f8e871c5d7745 128 i første etasje, 78 i andre + kjeller på 119 Anonym poster: 69c3a956a07a96dbf84508f827c1e9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå