Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Kan det være? Har en liten en som elsker pupp, men nå nekter han fullstendig! Begynte på kur i går. Babyen altså, ikke jeg. Kan det ha noe med saken å gjøre? Anonym poster: 7755dd436b7d97ef56b0bbc58e8494bf
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Ja, det kan det. Når du tar antibiotika stinker du jo av det, både svetten din, urinen og ikke minst melka endrer lukt og sikkert smak. Anonym poster: 45d995621856522209fc5a87a5fd9007
TPK Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Det kand et sikkert. Det meste blir jo påvirket av det, også smaken hans. Men jeg merket ikke noe når min baby fikk antibiotika.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Ja, det kan det. Når du tar antibiotika stinker du jo av det, både svetten din, urinen og ikke minst melka endrer lukt og sikkert smak. Anonym poster: 45d995621856522209fc5a87a5fd9007 Babyen får! Ikke jeg... Anonym poster: 6b89c34a3621142ab9e5a929f141e360
Miss Chocolate Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Kan være at babyen har vondt i magen av antibiotikaen.. Gir du melkesyrebakterier? Her fikk babyen vondt i magen, men tok puppen fordet
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 Har gitt litt nå, for tenkte det samme.. Han sovnet uten pupp da, utrolig nok! Og han spiser annen mat, så er vel kanskje ikke så farlig.. Anonym poster: 6b89c34a3621142ab9e5a929f141e360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå