Gjest Julepølsevev! Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Tror jeg har lest for mye i deres sykdomstråder her inne, og smittet gjennom det store internettet. Natt til i går startet med oppkast, og i dag er det etterfulgt av en kraftig forkjølelse. Hvem påtar seg skylden?
Gjest sug lut Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Det var nok meg - uansett er jeg så Jesus-aktig at jeg godt kan bære verdens synd. Beklager så veldig...
Gjest Julepølsevev! Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Takk skal du faen meg ha Luten, da skylder jeg deg en Datavirus er noe drit, får håpe det kun er sykdomsviruset jeg har fått og ikke noe i porr-kategorien i tillegg. Selv om mannen sikkert hadde likt det bedre!
Gjest Mentha Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Kan ta på meg litt av skylda jeg også, beklager beklager! Detaljerte sykdomsbeskrivelser passer kanskje best på lommelegen.no. Pass på at ikke printeren din spyr ut noe uforståelig, eller at skjermen plutselig nyser og dugger til på innsiden - da er faren stor for at den også har fått viruset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå