Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Dagens dilemma: Skal jeg dra og handle "et lass" med julegaver i ro og mak, eller skal jeg angripe bunken med nynorskstiler? Beslutningsvegring... :-P
Gjest Julepølsevev! Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Oi, snakk om å velge mellom pest eller kolera! Jeg personlig ville gått løs på bunken med nynorskstiler, fordi jeg tror det er tyngst for hodet. Tenker det er mer slitsomt å sitte med det på kvelden når man allerede er litt sliten og trøtt. Så ville jeg handlet gaver litt senere på kvelden når alle pensjonistene og barnevogn-mafiaen er borte fra butikkene.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Sukk, ta nynorskbunka først... Du får sikkert flere bunker før jul, så godt å bli ferdig med den ene. Og ja, handle heller julegaver på kvelden (la mannen legge barn) - mye lettere enn å skulle sette seg ned med rettebunker da. Hilsen en annen norsklærer (nyter fødselspermisjon og for en gangs skyld en rolig førjulstid ) Anonym poster: 2f800951a83ca012fe5b216df4850bf4
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Jeg gjorde selvfølgelig stikk motsatt av det dere sa. :-) I alle fall 5 julegaver innkjøpt i ro og mak og uten køer. Meget godt i gang, det gjør seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå