Gå til innhold

Samler dere på mummikrusene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de er så søte, men huff for en pris:( er de gode å drikke av?

Anonym poster: 68af02b5080db1c65b349b93e4469052

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ungene har hvert sitt, men kommer ikke til å kjøpe noen utover det.

Anonym poster: d163805f186389b137360d3f3d29d05a

Skrevet

Er du medlem av kundeklubben til Kitchn er de på halv pris der imorgen. Men det er dagstilbud som kun gjelder imorgen, så meld deg inn på kitchn.no.

Skrevet

Ja, får de i gave. Synes de er helt supre både str og å drikke av.

Skrevet

Nei. Hva er det som er så spesielt med dem? De er søte ja, men jeg foretrekker mer voksent design på kopper/glass/servise. Utenom det som er ment at barna bruker da, men jeg ser ikke helt at jeg trenger å samle på det jeg vil definere som et barneprodukt?

Anonym poster: 9f05228579838d6e443629dd60a00060

Skrevet

Barna har fått et krus og en tallerken hver av en tante og i tillegg har jeg valgt det de gangene de har hatt det som gave når jeg har gitt blod, så vi har 4 stk. Kommer ikke til å kjøpe flere utenom, men kommer nok til å fortsette å velge dem de gangene det er et alternativ vedb lodgivning.

Anonym poster: fd05d334fa6a7314612db2adb7b6b022

Skrevet

Ja, jeg er skikkelig mummifan:) Har vært i Mummidalen 2 ganger, og elsker filmene...hehe. Har 13 krus, 4 asjetter og 6 skåler og jammen har jeg en mummisaks og et underlag til varme kjeler også;)

Skrevet

Bli blodgiver, så får du dem som gave hver gang du gir blod.

Vi har mange, synes de både er fine og gode å drikke av. I tillegg blir det ikke koppe-forvirring i familieselskaper eller andre besøk. Alle har jo en lett gjenkjennelig kopp:-)

Anonym poster: 54723d5fc9bf2a7b3ed6536bfcf72c29

Skrevet

Ja, samler på de :)

Men enig i at de er veldig dyre - man får de enormt mye billigere i Finland. Sjekk ut tradera.se, der ligger mange krus til en billig penge. Mange selgere sender også til Norden, og ikke bare innen Sverige.

Skrevet

Jeg elsker Mummikrusene! Jeg har 13stk og ønsker meg flere til jul :) De er gode å drikke av! Jeg serverer for det meste kaffe i dem når vi har gjester og da sitter alle og sier "hvem er dette da?" Haha, blir i godt humør bare av å tenke på dem jeg!

Skrevet

Kan noen opplyse en utvitende om hva Mummikrus er?

Anonym poster: 2660f5b1a48b20942f82563698f880f2

Skrevet

Tror jeg må ønske meg i julegave jeg altså:D og kjøpe noen selv også siden jeg er kitchn medlem:)

Anonym over meg: Bare Google ittala mummikrus.

De er så søte:)

HI

Anonym poster: 68af02b5080db1c65b349b93e4469052

Skrevet

Ja jeg elsker dem! :D Super til kaffe :)

Har 10 stk foreløpig, men skal en tur på kitch`n senere å kjøpe noen.

Har i tillegg 10 skåler og 3 asjetter + noe bestikk.

Mummifan jeg?? Neeeida :P

Skrevet

Jepp :) Har vel 12 nå, bruker de som kaffe kopper, de er gode å drikke av og søte å se på.

Jeg kjøper de på Iittala outleten på nordby senteret, der koster de under 150kr.

Skrevet

Synes de er for store til kaffe jeg.

Har ett som vi har fått i gave og 3-åringen bruker det når hun drikker kakao, ellers står det bare i skapet.

Har fire barn, men ingen av dem er så stor fan av mummi så jeg ser ingen grunn til å samle på dem akkurat. Ungene har noen andre krus med bl.a Disney prinsesser på.

I mine øyne er dette barneservice og ikke noe jeg ville brukt til å servere voksne i.

Anonym poster: 86f0d498e267ddc8f96f3f6f497268fe

Skrevet

Barna har flere, de er veldig stødige og gode. Aldri noe søl med disse koppene, har aldri veltet. Drikker lite av dem selv, men det hender jeg får servert kaffe i mummikrus hos venner, reagerer ikke på det :)

Anonym poster: 79c492b85cc3bd4e33bc8340e3a3041a

Gjest ________
Skrevet

Nei, men før de gratis når jeg gir blod så det begynner å bli en samling kanskje

Skrevet

Bli blodgiver, så får du dem som gave hver gang du gir blod.

Vi har mange, synes de både er fine og gode å drikke av. I tillegg blir det ikke koppe-forvirring i familieselskaper eller andre besøk. Alle har jo en lett gjenkjennelig kopp:-)

Anonym poster: 54723d5fc9bf2a7b3ed6536bfcf72c29

Får du hver gang du gir blod? Bare hver 4. eller 5. her.. Dvs en gang i året.. Sukk nå ble jeg litt misunnelig! Vi har ellers en kopp til hver,med passende figur på. jeg er Mummimamma, minstebror er Snusmumriken, søster er Mymlen etc
Skrevet

Det kommer nok an på hvor man gir blod. I Oslo deler de ikke ut mummikrus, men jeg vet de gjør det i Trondheim. De fleste steder kan man velge å gi donasjon eller få gave, men hva de har varierer.

Jeg samler ikke på dem, men er gladi Mummi uansett, er bare ikke så glad i det på interiør. :)

Anonym poster: b93cbec1156489fc254f80aea4caf20c

Skrevet

Har 6 eller 7 kopper nå, og vil gjerne ha noen til. Synes de er gode å drikke av og gutten min liker de veldig godt. Setter de ikke frem når vi har selskap liksom, men når jeg har venninnebesøk f.eks. Og så bruker vi de naturligvis til hverdags.

Anonym poster: 65ee760bab1e83a043014a64299515fd

Skrevet

Ja, de er supre.

Anonym poster: 9776c607525e2270b5b701b25096c4a0

Skrevet

Ja! Man får de forresten gratis når man gir blod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...