Gå til innhold

Hva har dere kjøpt til deres svigerforeldre i julepresang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt billig Tassimo kaffemaskin også blir jeg og kjøpe et par esker med kaffe/kakao og slenge med i pakken så de får testet maskinen!

Anonym poster: e50dbf56db4ca7e282e051241f65e89f

Videoannonse
Annonse
Gjest Julepølsevev!
Skrevet

Ingenting!

De synes julegaver er noe tull for alle som er over 18 år. God jul ja...

Skrevet

Jeg har også kjøpt tassimo kaffemaskin. Pluss kaffe. Pluss stativ til kapslene.

Anonym poster: f6c3320a255ae2c4c4bc3f12fd526bf2

Skrevet

Svigerfar skal få værstasjon siden den de hadde nylig ble ødelagt.

Svigermor aner jeg ikke. Hun har ALT og mere til kjøper seg det hun trenger i det hun trenger det (mm det så er like før jul og folk ikke aner hva de skal gi). I tillegg er hun lite fornøyd med det vi kjøper til henne. Bilder av ungene blir det nok, men må jo ha noe til for det er jo ikke nok for henne. Håpløst vanskelig.

Kunne jo gitt værstasjonen til de sammen, men....det er jo ikke bra nok. Så da gir vi den til svigerfar, han blir glad for alt, så får vi følelsen av å ha gitt en god gave til han hvertfall.

Anonym poster: 162393d195ae1e049b028ea33f04e2ce

Skrevet

Et brettspill ;-) svigers eeeelsker brettspill, så da får dem et nytt Ludo. Ikke så veldig spenstig, men likevel ;-)

Skrevet

JEG kjøper ikke gaver til mine svigerforeldre. Jeg og mannen kjøper gaver til foreldrene våre.

Hans foreldre får en moccamaster, et album fra bryllupet vårt og et stort innrammet brudebilde.

Min foreldre aner jeg ikke helt enda. De har sjelden skikkelige ønsker. Men det blir nok til at de får de småtingene de har ønsket seg +++ i tillegg til et innrammet brudebilde. (album har de allerede fått)

Anonym poster: 9a533d75e8ec06d913351804a2c487b9

Skrevet

Ikke en dritt. Svigerfar synes julegaver til voksne er tull så vi får ikke noe fra dem heller. Merkelig nok gjelder ikke denne regelen for barna til hans nye kone selv om de også er voksne.

De er like sjarmerende når det gjelder julegave til barnebarna. Ungene på hennes side får dyre fine leker, mens barnebarna på hans side får en konvolutt hver med 200 kroner. Hurra og god jul!

Anonym poster: d8658e6540b34c93ab1b9fc3ccdb2e6b

Skrevet

Gaver til foreldrene til min mann, det blir hodebryet til min mann. Det legger jeg meg ikke oppi.

Skrevet

Aner ikke, det er det mannen min som står for :)

Jeg kjøper til mine foreldre jeg ;)

Anonym poster: fa63254b2d72456888f2e6cc302c6ee5

Skrevet

Gubben kjøper til sine og eg til mine (i teorien, skal ikkje sjå bort frå at eg må kjøpe til svigers også, i så fall blir det digital fotoramme og minnekort med bilder av lisja).

Skrevet

I år har jeg tenkt å lage de fleste julegavene, så de får enten en decoupagedekorert pynteasjett til å pynte opp med, eller en decoupagedekorert krukke med godis oppi. Det samme til min mamma.

Skrevet

Ikke en dritt. Svigerfar synes julegaver til voksne er tull så vi får ikke noe fra dem heller. Merkelig nok gjelder ikke denne regelen for barna til hans nye kone selv om de også er voksne.

De er like sjarmerende når det gjelder julegave til barnebarna. Ungene på hennes side får dyre fine leker, mens barnebarna på hans side får en konvolutt hver med 200 kroner. Hurra og god jul!

Anonym poster: d8658e6540b34c93ab1b9fc3ccdb2e6b

Det kan jo være så enkelt som at hun ikke er enige med han i at de over 18 ikke skal få julegaver og det kan jo hende at hun syns det er hans ansvar å kjøpe gaver til hans barnebarn.

Jeg aner ikke hva vi kommer til å kjøpe til noen av foreldrene våre...

Anonym poster: 0a4f5ff1788f5b5050b2f1c1992f4534

Skrevet

Svigers er enornt vanskelige her i gården.. så det vi har gjort et par ganger tidligere er å kjøpe juletre til dem:-P de hater å se etter et, men er kresne på utseende. jeg er også kresen på utseende til treet, og siden vi skal være der i år passer det fing å kjøpe treet:-) de blir like glade hver gang vi har gjort det:-)

Til mine foreldre derimot skal vi kjøpe boka Elvis likte ikke fisk:-P husker ikke forfatter, men det er ei form for faktabok om ting du ikke har behov for å vite og ikke kommer til å trenge i fremtiden:-P den er PERFEKT til mine foreldre:-P

Skrevet

Til svigers gir vi kalender med bilder av lillegutt i +en flaske med no likør e.l.

De er vanskelige å finne på noe til:-/

Til mine foreldre blir det levis bukse (kjøpt på høstsalg)til fattern, og sjokolade + økologisk såpe til mamma:) ..også blir det nok en kalender dit også:)

Skrevet

Hodelykt til svigerfar og gode, dyre hudkremer til svigermor + 2013-kalender med bilder av barnebarna

Anonym poster: da2a736d308941a2e2999e70682e6634

Skrevet

Mannen min har ansvaret for gaver til foreldrene sine. Like vanskelig hvert år, blir vel bilde av barna tenker jeg, men kan jo hende han kommer på noen annet lurt i tillegg :)

Anonym poster: 250ca610178000a60205657d33a4ef42

Skrevet

Vi har ikke kjøpt enda, men tenker å kjøpe en Ipad til de. :)

Skrevet

Jeg kjøper da ikke egen gave til dem. Vi som familie gir sammen til mine og hans foreldre. Men det er faktisk de vanskeligste gavene, siden de blir fornærmet om det ikke er noe fantastisk og dyrt. Gavene de ønsker seg er dyrere enn det vi kjøper til hverandre og til barna, og viss de ikke får det, blir de sure... God jul...!

Gjest ________
Skrevet

Ifjor fikk de docking stasjon Phillips til å spille musikk fra iphonen, lade og dabradio i en

-den ble veldig godt likt, de bruker den hver dag :)

I år får de gavekort på middag på 1000,- på en ny restaurant de ville prøve :)

Skrevet

Vi har kjøpt Tassimo til svigermor, kaffe/sjokolade kapsler, Rosendahl kokkekniv og en tunika.

Er veldig spændt på både Tassimo og tunika, men ønsker man seg ingenting......

Skrevet

Her har vi kjøpt sånn aqvia kullsyremaskin, med div smaker til å lage farris og så blir det en fotokalender fra vesla.

Gjest Antarctica
Skrevet

Her er vi sikkert kjipe, men jeg har altså skaffet en fin kalender med vakre motiver fra området vi bor i... (De er danske, så norgesbilder er litt eksotiske for dem. Og alt må sendes i posten, så det ,å være flatt.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...