Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Her er det julestjerner Anonym poster: fa7050ca578f73457dfab8794f3217fe
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Jukestjerne og svibel Anonym poster: b71fea85b864f0775cb7ede7617246a1
☆☆☆ Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Svibel (men den stinkar, så den får pent holde seg hos mamma og pappa) og amaryllis.
Musemorbr / Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Svibel! Jeg elsker den lukten. Har ikke hatt en selv, siden jeg flyttet hjemmefra, men i år må det faktisk prioriteres. Merker at nå som vi har vårt eget hus, skal den være tradisjon, så guttungen også kan få vokse opp med en av de beste juleduftene som finnes.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Julegleder og svibler er de viktigste, men jeg har jo stjerner, zalea, amaryllis og juleroser også. Anonym poster: 1083ea3037bf51ee44b450e44450589e
♥Madam Mim♥ Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 Julestjerner. ingen av de andre minner meg om jul i det hele tatt!
Gjest Julepølsevev! Skrevet 29. november 2012 #7 Skrevet 29. november 2012 Svibel, men har også alltid et par julestjerner.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 29. november 2012 #9 Skrevet 29. november 2012 Julestjerne og amaryllis.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 29. november 2012 #10 Skrevet 29. november 2012 Julestjerner, Svibel og Amaryllis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå