Gå til innhold

Hvilken er din juleblomst?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det julestjerner :)

 

Anonym poster: fa7050ca578f73457dfab8794f3217fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jukestjerne og svibel

 

Anonym poster: b71fea85b864f0775cb7ede7617246a1

Skrevet

Svibel (men den stinkar, så den får pent holde seg hos mamma og pappa) og amaryllis.

Skrevet

Svibel! Jeg elsker den lukten. Har ikke hatt en selv, siden jeg flyttet hjemmefra, men i år må det faktisk prioriteres. Merker at nå som vi har vårt eget hus, skal den være tradisjon, så guttungen også kan få vokse opp med en av de beste juleduftene som finnes. :)

Skrevet

Julegleder og svibler er de viktigste, men jeg har jo stjerner, zalea, amaryllis og juleroser også.

 

Anonym poster: 1083ea3037bf51ee44b450e44450589e

Skrevet

Julestjerner. ingen av de andre minner meg om jul i det hele tatt!

Gjest Julepølsevev!
Skrevet

Svibel, men har også alltid et par julestjerner.

Skrevet

Julestjerne og amaryllis.

 

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Julestjerner, Svibel og Amaryllis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...