Gå til innhold

Enda mer bevis ja!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist det var en liten diskusjon her inne(etter pressekonferanse med datter og sønnen tirsdag) var det ikke mange som mente at dotten kunne ha gjort noe galt.

"Det er nok moren som er sånn og sånn.." Slik ordlyd husker jeg.

Altså negativ til "sladreren".

 

Men atter en gang kommer det dritt opp til overflaten. Er dere like sikre nå?

 

http://www.vg.no/sport/friidrett/artikkel.php?artid=10048423

 

http://www.dagbladet.no/2012/11/20/nyheter/petar_vukicevic/friidrett/doping/veksthormon/24446017/

 

Anonym poster: c3b3be1a4dec272b59888abc71c58b33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...