Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Sist det var en liten diskusjon her inne(etter pressekonferanse med datter og sønnen tirsdag) var det ikke mange som mente at dotten kunne ha gjort noe galt. "Det er nok moren som er sånn og sånn.." Slik ordlyd husker jeg. Altså negativ til "sladreren". Men atter en gang kommer det dritt opp til overflaten. Er dere like sikre nå? http://www.vg.no/sport/friidrett/artikkel.php?artid=10048423 http://www.dagbladet.no/2012/11/20/nyheter/petar_vukicevic/friidrett/doping/veksthormon/24446017/ Anonym poster: c3b3be1a4dec272b59888abc71c58b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå