Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 God torsdag I natt var det fullmåne og eklipse, den siste før 12.12.12, eller 333, som er en energetisk åpning for ny energi. I tillegg var dagen i går den 333 dette året, og akkurat denne dagen ble det ikke innrapportert en eneste alvorlige hendelser i NYC, noe som aldri har skjedd før... Vi er inne i en tid med kraftige svingninger, med et ekstremt værår, dramatikk i verdenspolitikken, avsløringer på alle plan og ikke minst store endringer hos hver enkelt av oss. Mange spør meg om hva jeg tror vil skje den 21.12.12. For meg er 12.12.12 den første datoen vi skal merke oss, altså 333, dette tallet som symboliserer sammensmeltingen mellom feminin (11) og maskulin (22). 33 er det opphøyde tallet som forener disse to energetiske symbolene i det som kalles åndelighet, altså en høyere bevissthet. 12.12.12 er starten på de 9 dagene som går frem til solen snur den 21.12.12, altså to dager som består av tallet 333, som igjen symboliserer at vi har nådd et nytt steg vår åndelige utvikling, eller det som kalles forhøyet bevissthet. Jeg tror ikke på dommedag eller at noe alvorlig og dramatisk vil skje, jeg velger å tro at disse datoene får konsekvenser mer i likhet med situasjonen i NYC i natt, at en ny ro vil falle inn over oss. Det betyr ikke at vi er ferdige med all dramatikk, men jeg tror at en annen ro vil falle på plass i oss, og at flere av oss får et valg om å bruke mer av vårt potensial, som igjen er med på å høyne den kollektive bevisstheten, som igjen er summen av hvordan vi har det på denne planeten, som igjen samspiller med en enda større virkelighet. Vi har lenge sett at mennesker blir mer og mer åpne for større sammenhenger, og jeg tror denne trenden vil fortsette i tiden som kommer. Men kun det reneste vil overleve, kun det som er av en høyere bevissthet vil vinne frem og at det som styres av egoet vil bli utsatt for stadig nye prøvelser. Dette vil finne sted i hver enkelt av oss og igjen gi seg utslag i den globale verdensbildet. Så la oss holde fokus på vårt eget perspektiv og gjøre oss selv til den beste utgaven vi kan bli, det er det eneste ansvaret som påligger oss og det eneste bidraget vi kan gi til den store sammenhengen. Ønsker dere en vakker dag, med litt tid til refleksjon og ettertanke. Vi trenger å holde kontakten med vårt innerste akkurat nå, det er der vi finner alle svarene på spørsmålene som kaoset skaper. ♥ Anonym poster: 26ca5eaf9760c09f41b909205048d85d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 .. og siden måkene fløy mot øst i morges, og stjernene blinket tre ganger til meg - så vil verden endres til paradis om 3 år og 14 dager. Like sannsynlig.... *bubbel og vas* Anonym poster: 9564628badebfa2aefb03cc1fdc85448
Gjest cunning stunts Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Ja, la oss leke med tall, dere. Summen av 333 (121212) og 333 (211212) er jo 666, så da har vi djevelen på banen også, ikke rart dere pisser i buksa av angst. Se, her kommer djevelen, dommedag, verden går under eller kanskje vi bare får "en ny ro". Da er vi jo helgardert og vil få rett uansett. Verden vil bedras og det er forstemmende at så mange faktisk tror at begrepet "tallmagi" er positivt.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Tenker det blir jul i år og jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Men det er jo nettop det dette skriver om. At "dommedag" ikke kommer. Jeg tror det som skjer, det skjer,- men i stedet for og gå rundt og frykte solstorm, asteroidekrasj eller atomkrig, så vil jeg HELLER tro på denne artikkelen altså. Den lover iallefall bedre tider Anonym poster: ee0245767eb39839247f7e6a2428ace2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå