Anne-B. Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Hvordan får dere lagt videoene ut slik at den kan avspilles direkte i tråden?
Gjest cunning stunts Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Hvordan får dere lagt videoene ut slik at den kan avspilles direkte i tråden? Kopierer linken fra youtube som enhver annen link, siden jeg ikke skjønner hvordan jeg skal gjøre det annerledes (veit det er mulig å unngå).
Anne-B. Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 Sånn gjør jeg og det, bruker iPad. Kan kanskje ha noe å si.
Gjest Mentha Skrevet 29. november 2012 #8 Skrevet 29. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=orbcz60kbGA Er ikke så fancy av meg jeg
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2012 #11 Skrevet 2. desember 2012 Forresten har Absolutt Jul gått på høy rotasjon her siden i går, der finner man nesten alle de fine (unntatt et par, da). Måtte imidlertid slå av da tenåringen satte ultimatum: skulle han bake pepperkaker med oss så måtte julemusikken vekk. Hva gjør man ikke for pepperkakeidyll med hele slekta...
frk Nilsen Skrevet 3. desember 2012 #12 Skrevet 3. desember 2012 På tide å børste støv av julespillelista på spotify Fineste julesangen er jo Jussi som synger o`helga natt, Tommy Kjörberg, ta deg en bolle! Ser ut til at jeg skal holde meg innendørs i dag, alt for kaldt her i Oslo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå