IceNose Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Vi møttes for maaange år siden, jobbet sammen. Hun fikk en datter som jeg også har vokst opp meg og passet masse på. Hun er nå snart 7 år.Så kom det en liten bror som jeg ble fadder til Vi har vært bestevenner i mange mange år. For ca 2 år siden ble ting rart mellom oss.Hun var forlover og bruden ville ha meg med i laget og i bryllupet.Jeg sa ja og syntes det var veldig kos MIDT oppe i bacheloreksamenen min..Hun hadde sendt informasjon om laget på en mail jeg aldri brukte, så jeg fikk jo ikke med meg noe egentlig. Så kom betalingsfrist, jeg betalte og da uvitende om at jeg ikke kom til å få mer en 15 vakter ila 2 mnd...Og det gikk ikke..Jeg sa jeg måtte droppe ut..og jeg fikk ikke pengene mine tilbake...Det var ikke snakk om... Vi snakket vel ikke noe særlig på et halvt år før det var en stor fest med den store vennegjengen..jeg gruet meg..Men det var fint å se henne og vi hadde det som før, lo og koste oss..Men om det nå skulle komme til et spm om penger..så ville vi liksom være tilbake igjen og da ville det bare blitt rart.. Kontakten har ikke vært tilstede egentlig..Veldig vondt for meg for hun har vært en ordentlig venninne som jeg kunne snakke med absolutt alt om... Og nå var hun borte fra meg..På en måte var det ikke helt naturlig å ha den sammme kontakten som før...ble veldig rart.. Vi har heller aldri hatt en skikkelig krangel..kontakten har bare dabbet av.. Jeg savner barna og skulle ønske jeg kjente lillebror mer enn det jeg "rakk"..Jeg savner henne veldig mye...Er litt tungt.. :/ I august giftet jeg meg og et par mnd senere kom nyheten om at jeg var gravid...Da hadde vi egentlig ikke snakket sammen på 3-4 mnd..Sendte et par meldinger bare..Gratulerer med dagen osv... Og hun har ikke gratulert meg med noen av delene.... Jeg hadde forventet meg et par gratulasjoner etter såå mange års vennskap..Som sagt ikke kranglet, det er bare kontakten som er borte... Og jeg VET at hun vet begge deler... Men jeg hadde forventet gratulasjoner.... Er dere ikke enig?!
Jada-har fire små Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Høres jo veldig trist ut da, særlig når dere var så nære. Kan det ha noe med at hun kanskje ikke var invitert i bryllupet ditt? Kanskje hun er fornærmet eller noe? Hva med å ta en telefon og få snakket skikkelig ut med hverandre, kanskje vennskapet kan reddes? Lykke til, håper det ordner seg for dere:) Og lykke til med baby i magen:)
IceNose Skrevet 29. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2012 (endret) Er veldig trist..for det er vanskelig å få seg skikkelige venninner som varer.. For meg fantes det ikke naturlig å be henne til bryluppet når vi nesten ikke snakket noe på et år eller noe..Det hadde bare blitt rart. Hadde vi hatt det gamle forholdet så er det hun som hadde vært min forlover.. Vi får se litt med tiden..Hun kan være vrang..Men det er så lenge i forveien før bryluppet så det var ikke det... Tusen takk Gleder oss til lillegutten kommer PS; Takk for at du tok deg tiden til å lese, ble litt mye! Endret 29. november 2012 av IceNose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå