År og dag Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Og har sterk pannehodepine i dag. Jeg har vanligvis aldri hodepine. Kan den skyldes manglende inntak av koffein? Noen som vet hvor lenge den vil vare?
BikkjeBisk Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Er sikkert det ja. Aner ikke hvor lenge det vil vare, men er du blitt så avhengig av brus er det virkelig på tide å slutte Men kanskje det hjelper å drikke masse vann eller noen kopper med te:) Lykke til med brussluttinga
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Aspartanen du ikke får i deg du får hodepine av. Pass på at du ikke bgynner å drikke saft med aspartan, for da sliter du med det samme igjen om du skal slutte med det også. Noe å tenke over om ungene drikker mye fun light blandt annet. Anonym poster: 975e50d46309ff1d135d9043c558b1a1
beibilykke Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Føler med deg..:/.. hiv i deg en kopp med lemsip og legg deg noen timer!!
kosemamma<3 Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Har det helt likedan hvis det går for mange timer mellom hvert glass med cola.. Burde nok slutte med brusen jeg også.
Vakreste_i_verden:-) Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 Ohhh yes! Jg sluttet med Pepsi max etter fødsel pga amming. Hadde vondt i hode i 6 dager etterpå. Så gikk det helt over. Det er ikke lett å slutte med brusen. Nå er jeg på'n igjen, og får som hun andre nevner her hodepine hvis det går for lang tid mellom glassene. Huff sier jo litt om hvor farlig deg er! Tror jaggu jeg skal slutte nå jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå