Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Noen som har erfaring med dette bilsetet? Må snart kjøpe nytt sete til mini på 10 mnd og er usikre på hvilket vi skal velge. Noen tips? Anonym poster: 0980039360fd4ef14a27c71dbb0861c6
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Vi har det setet til jenta på 3 år, og vi er kjempefornøyd med det Hun sitter veldig godt i setet. Vi blir til å kjøpe likense seter til tvillingene på 9 mnd. Det tar litt stor plass i bilen, og noen ganger kan det være litt knotete å få barna inn og ut, men ellers har vi faktisk ikke noe å klage på. Eneste vi har savnet er at vi ikke kan buke setene i biler uten isofix, men det er ikke noe vi legger stor vekt på. Er enkelt å montere, og et veldig trygt sete
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Vi har det og er fornøyd. Liker at det har magneter til å feste selene i siden på stolen når du skal sette inn barnet og at skulderputene på selen henger fast i toppen så man ikke trenger å dra de ned. Det er jo bare små detaljer. Det som er dumt er at stolen bare går til 18kg. Britax max-way går helt til 25kg. Det er lett og montere inn, men har ikke isofix. Begge setene er plus-godkjent. Ville helt klart gått for et sete som er det. Men ta med bil og barn til butikk og prøv ut hvilken stol son passer best for dere. De er stort sett veldig behjelpelige. Anonym poster: f2f6be0c04d72bda29b69ed282013e7e
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Noen som har erfaring med dette bilsetet? Må snart kjøpe nytt sete til mini på 10 mnd og er usikre på hvilket vi skal velge. Noen tips? Anonym poster: 0980039360fd4ef14a27c71dbb0861c6 Jeg synes det er altfor stort og knotete inn/ut. Ville ikke valgt det igjen. Anonym poster: eef96c5f8afb9e9132d733f3609ddf03
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Noen som har erfaring med dette bilsetet? Må snart kjøpe nytt sete til mini på 10 mnd og er usikre på hvilket vi skal velge. Noen tips? Anonym poster: 0980039360fd4ef14a27c71dbb0861c6 Jeg synes det er altfor stort og knotete inn/ut. Ville ikke valgt det igjen. Anonym poster: eef96c5f8afb9e9132d733f3609ddf03 Setet er stort og tungt, ja. Men hvis du ikke har planer om å ta det mye ut og inn av bilen så er det ikke noe problem. Men hvis du ønsker at barnet skal sitte bakovervendt så kenge som mulig burde du velge et sete som går til 25kg. Da slipper du eventuelt og kjøpe enda et sete når barnet blir 18+kg. Anonym poster: f2f6be0c04d72bda29b69ed282013e7e
n74 Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 Ulemper : stort, blir veldig trangt for passasjer foran + at der ikke funker så godt i biler hvor baksete heller litt innover. Så ta med bilen til en butikk og test det der.
Serepta Skrevet 29. november 2012 #7 Skrevet 29. november 2012 Det er et av de sikreste setene, og vi var veldig fornøyde. Kjøpte det på nytt til minstemann. Kjempepluss for at det er så høyt at barnet har god utsikt ut vinduet. En venninne kjøpte Britax multitec, og da så barnet bare rett i døra og seteryggen bak. Vi hadde det i en liten citroen c3 - og det gikk fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå