Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 One Size eller perfect size?Borrelås eller knepping?Lommebleie/formsydd eller alt i ett?Fleece, PUL eller ull som sperrelag?Med første handlet jeg inn One Size, men har fått inntrykket av at de gir større bleierumpe enn perfect size?Og hvor i all verden finner dere bukser som passer til tøybleiebabyer?Jeg har en tjukk og god baby på 7 måneder, og sliter med å finne bukser som jeg får over rumpa. Anonym poster: 7857eaa70ba84fa02475276a531aa6ed
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Avsnittene mine forsvant?? Prøver igjen.. One Size eller perfect size? Borrelås eller knepping? Lommebleie/formsydd eller alt i ett? Fleece, PUL eller ull som sperrelag? Med første handlet jeg inn One Size, men har fått inntrykket av at de gir større bleierumpe enn perfect size? Og hvor i all verden finner dere bukser som passer til tøybleiebabyer? Jeg har en tjukk og god baby på 7 måneder, og sliter med å finne bukser som jeg får over rumpa. Anonym poster: 7857eaa70ba84fa02475276a531aa6ed
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Disse er utrolig nette og passer under de fleste bukser her iallefall: http://www.hippehippo.no/produsent.php?id=35 Ellers kan det kanskje være en ide med formsydde og lang ullbukse som sperrelag. Når det er sagt så har jeg etter de passerte 6 mnd vært mest fornøyd med alt-i-ett bleier og lommebleier, spesielt disse jeg linket til her over. Onesize har funket bra her, men det er forskjeller ute å går. Happy heinys har vært supre her, og og kan kneppes godt ned. Anonym poster: a2e0d4d9c8be9a8799c3d930bf4b66c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå