Gå til innhold

Hva er din (e) mest geniale julekalendergave (r) til de små? Her er min :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Biletter til kino, musikal og show :) er skikkelig fornøyd med meg selv, hehe ;) Dette er jo noe jeg hadde tenkt å ta dem med på likevel, så :)

+ kjevle til den dagen vi skal bare kakemenn!

Synes det er så vanskelig å finne 24 forskjellige koselige gaver... så er spent på om dere har noen tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine mest geniale kalendergaver er de som ikke blir skaffet i slutten av november. De som jeg kjøper allerede på våren og sommeren, som er skikkelige ting til et høyt beløp i kalendersammenheng, men som selges ut til en veldig billig penge.

Dvs. min geniale kalendergavetips er å se etter salgslapper på hyllene tidlig på året.

I år inneholder kalenderne masse Bayblade, Bakugan, Cars2 biler, Barbie-klær, Zoobless, Littlest Pet Shop, DS-spill, oppgavebøker, klinkekuler, Ninjago, Polly Pocket, Lego friends, Zhu Zhu pet +++ Alt til 30,- stk eller mindre.

Så følg med på tilbud og rot i salg-kurver hele året.

Skrevet

Kakeformer til bakedag er også bra

Skrevet

Ballonger og klistremerker! En pakke kan deles opp i mange kalenderpakker, og 2-åringen elsker det! Får gjerne et par ballonger eller klistremerker samme dag, bare 1 ballong er kanskje litt kjipt...

Han får også pepperkakeform den dagen vi skal bake og en lekehest den dagen vi skal på gårdsbesøk.

Ellers får han små leker til 10-15 kr stk. F.eks fargeblyanter, perler, perlebrett, liten bamse, glass med Lynet McQueen (som er det kuleste han vet, hehe), sokker med Lynet, tannbørste, tannbørste-etui, blyantspisser, osv. Resten av dagene fyller jeg opp med mini julenissesjokolader, rosiner eller smmothies fra babyavdelingen (han elsker de fortsatt, selv om han er 2 :))

Gjest cunning stunts
Skrevet

Pepperkakeformer. Handler på salget etter jul hvert år - så etter å ha hatt unger i snart tjue år har vi et anselig utvalg, men finner alltid noen nye fine som må legges til. De kommer dessuten ofte i pakker på fire-fem, og det er genialt å dele opp pepperkakebakinga i flere omganger, samt at pepperkaker går det mye av i førjulstida (til gløgg, på skitur, etc). Indiska har mange fine.

Og cd første dagen i desember er en vinner.

Skrevet

Reflekser

Tannbørste + tannkrem

Godteri på de 4 lørdagene i desember

Bilde av barnet + noen i familien

Anonym poster: 4bb86286f43674abd2a0177cb48e65d5

Skrevet
Pepperkakeformer. Handler på salget etter jul hvert år - så etter å ha hatt unger i snart tjue år har vi et anselig utvalg, men finner alltid noen nye fine som må legges til. De kommer dessuten ofte i pakker på fire-fem, og det er genialt å dele opp pepperkakebakinga i flere omganger, samt at pepperkaker går det mye av i førjulstida (til gløgg, på skitur, etc). Indiska har mange fine. Og cd første dagen i desember er en vinner.

Takk for tipset om cd, det var kjempe smart!

Anonym poster: 4b913c97fdc41f84bd201672ac6ae384

Skrevet

1. des. Kan være en liten pynet figur. Som kan bety at dere skal pynte til jul

Aketur / skitur...

Skrevet

Pepperkakeformer. Handler på salget etter jul hvert år - så etter å ha hatt unger i snart tjue år har vi et anselig utvalg, men finner alltid noen nye fine som må legges til. De kommer dessuten ofte i pakker på fire-fem, og det er genialt å dele opp pepperkakebakinga i flere omganger, samt at pepperkaker går det mye av i førjulstida (til gløgg, på skitur, etc). Indiska har mange fine.

Og cd første dagen i desember er en vinner.

Julecd?
Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Her får jenta på 3 år pepperkakeformer, kjevle, forkle, kokkelue, kinobillett, juleforestilling, tur i badeland, bakedag, sjokoladekalender, DVD-film, billedlotto, klistremerker og klistremerkebok og mye mer som jeg ikke kommer på i farta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...