Gå til innhold

Blir gal av min hysteriske veninne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som bruker babycall på ungen sin som er to år! Som ikke kan dra noen plass etter ungen har lagt seg itilfelle den våkner, mannen kan ikke ta ungen. For det vil den nemmelig ikke. Hun kan ikke ha besøk etter leggetid, siden da kan h*n våkne av at vi prater. Ungen ligger i dobbeltsenga med moren HVER NATT. Hun prøver ikke å legge h*n i egen seng engang!

Mens faren har eget rom med tv å hele pakka.

Hun venter nå nr to! Og nr en er en regelrett drittunge som gjør akkurat som h*n vil, mens mor sitter å ler i bakgrunnen.

Vet det ikke er mitt liv (heldigvis) Men jeg er så drittlei måten hun er på.

Anonym poster: 83d83b2de6506f1a54cdd306a0f0a7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å si opp venner.

Skrevet

Som bruker babycall på ungen sin som er to år! Som ikke kan dra noen plass etter ungen har lagt seg itilfelle den våkner, mannen kan ikke ta ungen. For det vil den nemmelig ikke. Hun kan ikke ha besøk etter leggetid, siden da kan h*n våkne av at vi prater. Ungen ligger i dobbeltsenga med moren HVER NATT. Hun prøver ikke å legge h*n i egen seng engang!

Mens faren har eget rom med tv å hele pakka.

Hun venter nå nr to! Og nr en er en regelrett drittunge som gjør akkurat som h*n vil, mens mor sitter å ler i bakgrunnen.

Vet det ikke er mitt liv (heldigvis) Men jeg er så drittlei måten hun er på.

Venninnen din kommer til å slite seg ut etterhvert hvis hun ikke klarer å sette grenser..

Skrevet

Har du tenkt på at hun kanskje ikke har lyst å treffe deg?

Høres ut som unnskyldninger spør du meg.

Hvis du er så lei henne så kutt henne ut da vel...

Anonym poster: 98c039e8fe6a65a4979f958b1f3fa8bf

Gjest Filifjonka
Skrevet

Hvorfor er du venninne med henne? Det høres ikke ut som om dette vennskapet gir deg noe særlig. Det høres ikke ut som om du liker henne noe særlig heller.

Skrevet

Kommer til å gå på en smell, når nummer 2 kommer.. HAHA... kan ikke prate, så ungen våkner...

Og hva skjer når det kommer en baby i hus?

Skrevet

vel, vi har også babycall på 2 åringen vår, eller den står utenfor soverommene til 2 og 5 åringen vår. De sover i en annen etasje enn oss, vi har hus på 300 kvm og jeg sover som en stein. Hører ikke om de våkner og gråter uten denne.

føler meg ikke hysterisk, bare kjærlig og omsorgsfull mamma

Anonym poster: b3249e4c1c58049df60dce3a21b98230

Skrevet

Ja, hun er jo utslitt. Hun ser ikke ut- og har gått på en smell flere ganger. Men det nøtter ikke å si noe til henne. Da klikker hun bare. Det er så ille altså. Får helt fnatt! Hun kan ikke la han grine skjønner dere, for da brekker han seg! Herreguuud, så la han brekke seg da! Så kanskje han slutter å gråte. Bah, nei vennskapet gir meg heller lite. Det er bra sikkert. Men så er jeg en lojal veninne og "venter" på at dette skal gå over. Men nå kommer nr to, og da tviler jeg på at det blir bedre for å si det sånn. Glemte jeg å si at samboeren hennes er en stor egoistisk drittsekk? Skjønner ikke valgene hennes. Hun har selv sagt hun er superskuffet over hvordan han viste seg å være som far. Men å få enda et barn med han, DET skal hun... Sukk :/ hi

Skrevet

synes ikke babycallingen var hysterisk da. Vi bruker det selv til 2åringen fordi når han våkner ligger han bare å små sutrer og vi har ikke sjans til å høre han når vi sitter nede eller ligger å sover med mindre vi har babycalling. Er ikke alle unger som vræler alt de makter og kan når de våkner i løpet av kvelden natta.

Men det andre skal jeg være eniog i at virker noe hysterisk. Men på den annen siden hva vet du om det ligger mer til dette enn hva venninna de selv sier.

Anonym poster: 0922eea9af8ec71609914f214c0dd3fb

Skrevet

vel, vi har også babycall på 2 åringen vår, eller den står utenfor soverommene til 2 og 5 åringen vår. De sover i en annen etasje enn oss, vi har hus på 300 kvm og jeg sover som en stein. Hører ikke om de våkner og gråter uten denne.

Ja, men de har rom vegg i vegg! De hører GODT om han gråter. hi

Skrevet

Ja, men de har rom vegg i vegg! De hører GODT om han gråter. hi

Har du sove der om natta og sjekka det ut? vår gutt høres ikke gjennom veggen i hvertfall, så vidt vi kan høre han gjennom døra om vi står å lytter

Anonym poster: 0922eea9af8ec71609914f214c0dd3fb

Skrevet

Venninna di høres ikke særlig avslappet ut nei.

Men du slår meg ikke som veldig nyansert du heller..

Bruker babycall på ungen på 2 år?

- Mange bruker babycall på ungene, selv om de er store. Noen av oss bor i store hus, og hører derfor ikke ungene når de våkner. Jeg vil gjerne høre min før h*n våkner såpass at det blir vanskelig å sove igjen. Nå er ikke min yngste over 2 da, men likevel.

Ungen kan ikke hyle fordi den brekker seg?

- Vel igjen, unger er forskjellig. Et av mine barn har astma. Å la barnet hyle lenge er som å ønske seg ekstra mye klesvask og en dusj i kveldingen. Barnet spyr, HVER gang. Resultatet er at det er mye mer omstendelig å få barnet til å finne roen på egenhånd, men den jobben må vi bare ta. Sånn er det å være foreldre.

Det jeg vil fram til her da, er at unger er fryktelig forskjellige. Det er lett å tro man "har fått det til" og sitter på fasiten, dersom ditt barn sover hele natten, legger seg fint i sengen sin og finner roen selv. Jeg vet godt hvordan det er, to av mine er nemlig totalt forskjellig til tross for nøyaktig samme "teknikker" for søvn og oppdragelse. Astmabarnet er desidert den som har vært verst når det kommer til søvn!

Anonym poster: 640e33f3f450d98f777f28c883073d3c

Skrevet

Jeg syns det er helt tragisk. Det er min mening.

Skrevet

JEG synes det er helt tragisk å la barn gråte så de brekker seg når de skal sove.

Skrevet

jeg baby call på begge mine da jeg er tunghørt og ikke ville hørt dem ellers uten, så syns ikke den biten er hysterisk

Skrevet

Jeg tenker det blir trangt i sengen til mor når barn nummer 4 har meldt sin ankomst :P

hehehehehe :P

Skrevet

Jeg tenker det blir trangt i sengen til mor når barn nummer 4 har meldt sin ankomst :P

hehehehehe :P

Hm, gikk det ikke å sitere nå?

Skrevet

Huff, vet selv hvordan det er å sitte å se på unger som er tvers gjennom motbydelige, både i oppførsel og mangel på hygiene fordi foreldrene ikke tar tak.

Mistet venn over dette selv. Ikke så mye du kan gjøre HI, oppdragelse er hennes (og mannens) valg.

Vil råde deg til å treffe henne utenfor hjemmet, altså uten barn, for å unngå denne problematikken. Skulle ønske jeg hadde gjort det med min venn, da hadde vi sikkert fortsatt vært på talefot.....

Anonym poster: a1da03ad088bd7f0fac3fa1e939a01c3

Skrevet

Problemet er jo at hun ikke er ute av huset. Siden itilfelle ungen våkner, itilfelle mannen ikke klarer å roe h*n ned osv. Hun kan aldri være med på NOE! Også er hun så trøtt å sliten hele tiden. Så hun gidder ingenting. Og det er jo siden de har et helvette om kveldene/natten. Siden hun ikke klarer å være bestemt ang. oppdragelsen. hi

Skrevet

Jeg hadde sagt det rett ut, at pga mangelfull oppdragelse på ungen hennes orker du ikke være i nærheten av h*n, og hvis hun vil være med deg får det være uten barn... enkelt og greit.

Anonym poster: e49585e197f0dd9900df557c39dd2480

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...