Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 jeg veier vel ca 100kg og var kjempeflink og tenkte jeg skulle forandre livsstil og gikk ned 10 kg. Følte meg fantastisk så fantastisk ut faktisk, fikk så mange komplimenter og jeg strålte. Men nå har jeg nesten lagt de på meg igjen, det er akkurat som om jeg skal sabotere meg selv. Jeg vet det ligger i hodet men har så problemer med det. det er akkurat som at jeg ikke tillater jeg til å være glad og være den personen jeg ønsker. Er akkurat som jeg er redd.. noen råd? Anonym poster: 9ab6753edb1bf137ac86411601e9213c
norwegianchick Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Få hjelp, bak fedmeproblemer ligger det alltid et annet issue og det bør jobbes med før man evt. mister vekten. Elsk deg selv! DU klarer...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Få hjelp, bak fedmeproblemer ligger det alltid et annet issue og det bør jobbes med før man evt. mister vekten. Elsk deg selv! DU klarer... Sludder, det ligger ikke alltid et issue bak. Det må folk slutte å tro. Jeg veier 100 kg selv, har god selvtillit, et bra liv, gode venner, en flott familie og ingen traumatiske opplevelser. Jeg er bare veldig glad i mat og snop og ikke like glad i fysisk aktivitet. Ingen annen hokus pokus enn det. Anonym poster: 95a5915817ef78d8be07f687bba7c667
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Få hjelp, bak fedmeproblemer ligger det alltid et annet issue og det bør jobbes med før man evt. mister vekten. Elsk deg selv! DU klarer... Sludder, det ligger ikke alltid et issue bak. Det må folk slutte å tro. Jeg veier 100 kg selv, har god selvtillit, et bra liv, gode venner, en flott familie og ingen traumatiske opplevelser. Jeg er bare veldig glad i mat og snop og ikke like glad i fysisk aktivitet. Ingen annen hokus pokus enn det. Anonym poster: 95a5915817ef78d8be07f687bba7c667 mitt overforbruk begynte da foreldrene mine skilte seg og fikk en stemor som sa til meg hver dag at jeg ikke var god nok. Føler egentlig jeg gjemmer meg bak vekten. Går allerede til psykolog så tenkte jeg skulle ta det opp neste gang... har det bra ellers men hater megselv pga vekten.. Anonym poster: 9ab6753edb1bf137ac86411601e9213c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå