Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Hun er 9 uker. Og hyler når jeg legger henne fra meg. Må av og til legge henne fra meg i vogna. Men fordi hun hyler sånn (eller sutrer er vel rettere sagt, for det er ikke noe i gråten som tilsier at hun har vondt. Mer at hun rett og slett trives på fanget og ikke har lyst å ligge alene.) Så blir det til at jeg bare lar henne ligge noen minutter mens jeg går på do eller lager en brødskive. Huset ser bomba ut, jeg skulle gjerne ryddet og vasket og laget mat til mannen min og storebror men hun krever meg konstant. Har forsøkt bæresjal og hun trives ikke der heller. Hva gjør jeg ? Hva er grensa for hvor lenge hun kan ligge og hyle så lenge jeg vet hun ikke har vondt? Anonym poster: 1c9e652c7126f1c2aa913f78231c6fa3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Sånn var det/er det delvis her også. Frøkna er 4 mnd, fortsatt glad i kroppskontakt, men heldigvis bedre nå enn i starten. Moren min sa jeg bare skulle la henne skrike, men det fikk jeg meg ikke til å gjøre.. Babyen søker trygghet og kontakt, og jeg tror at dersom hun blir avvist blir det bare verre (ev bedre for din del fordi hun gir opp og blir apatisk). Blir hun trygg på at du er der vil hun gradvis blir roligere. Så jeg lar huset ser bomba ut og spiser når mannen er hjemme. I starten var hun stort sett med meg på do også, spesiellt om natten for ellers vekket hun resten av huset.. Så du er ikke alene, og ja det er fryktelig frustrerende. Jeg har tro på at det går seg til Anonym poster: 49002b825bd0f7a471adb1a69739e67b
Caprica Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Du bør nok la henne ligge litt tenker jeg... hun lider ingen nød og må lære sev at det er ok å.være litt alene også. Noen syns ikke små.babyer skal "oppdras" slik, men mors velvære og peace of mind er også viktig! Sønnen i huset er prematur og lå.lenge i kuvøse, så varmeseng og sp "balje" på sykehuset. Han ble vant til å finne roen alene , noe jeg bevisst fortsatte med da vi kom hjem. Han fikk selvfølgelig masse kos og vi sov på.sofaen hver dag, han på.mitt bryst, men han ble ofte lagt.ned etter mat og stell og kos også, og han sovnet fint. Nå.kommer snart lillesøster til verden, og jeg kommer til å.prøve å oppnå det samme. Jeg blir sprø.om babyen skal være på meg hele dagen, hadde feks noen dager hvor jeg holdt på å miste melka hvor han ville ha puppen hele tiden. Holdt på å bli sprø!! Fikk ikke gjort noen ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå