Gå til innhold

Dere som har gått på PSMF!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer denne dietten i et par måneder. Jeg ammer nå, så det blir ikke før jeg er ferdig med det. Antagelig et par måneder til, og denne tiden bruker jeg på å samle motivasjon til diett!

Men ok, fortell meg litt om hva dere spiser på diett, jeg kjenner opplegget, men litt ideer kan være greit allikevel.

Hva med proteinpulver, brukte dere det? Tenker at kesam eller cottage cheese med proteinpulver kan være en ok avveksling til alt kjøttet.

Og så oppkarbing. Hvordan gjorde dere dette? Hvir ofte og hva spiste dere da?

Noe annet jeg burde vite?

Anonym poster: 177fbf036ded13f4ecfa1bf9baf3b4be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyyyyyyyv.....

Anonym poster: 9e857e0f3048ef7bee5b6027abd16c9d

Skrevet

Jeg har gått på den en del (2-3 uker av gangen, så pause hvor jeg spiste normal lavkarbo)siden august, og har en periode nå.

Jeg er ikke så glad i så mye tilbehør, så hos meg blir det stort sett "kjedelig" mat.

Det er vanskelig å få i seg nok proteiner i lengen, så jeg bruker dette proteinpulveret som måltidserstatnig av og til ( men man blir ikke særlig mett av det ):

http://www.iherb.com/Dymatize-Nutrition-Elite-Whey-Protein-Isolate-Chocolate-Fudge-2-03-lbs-920-g/25752

Til frokost går det stort sett i kokte eggehviter og salat/agurk.

Ellers blir det mye kyllingfilet, ytrefilet av svin, reker, skinkesteik (uten svor), biff og karbonadedeig.

Alt med grønnsaker til, jeg foretrekker blomkål, asparges og agurk.

Husk at du må få i deg reale mengder med omega3/selolje samtidig.

Frukt er fy-fy, men bær er ok. Jeg pleier å veie opp 100g frosne bringebær, og suge på dem, de varer mye lengre i munnen når de er frosne, hehe...

Jeg har holdt på siden begynnelsen av august ( men har ikke klart psmf mer enn max 3 uker sammenhengende), og gått ned 17 kg hittils ( har ikke trent noe, men vet jeg burde..)..

Det er en del tips til psmf-oppskrifter på fitnessbloggen, så vidt jeg husker

Jeg hart oppkarbing ca 1 gang i uka, hvor jeg spiser normalt, og det jeg har lyst på ( brødskiver m smør, frukt, pasta og evt litt digg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...