Gå til innhold

Fy faen å vondt i tunga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en klump i tunga og var hos en øre, nese, hals spesialist i dag. Han tømte den med en sprøyte, var full av blod. Var så happy over hvor greit det gikk og skule tibake om 2 mnd for nye vurdering og tømming da de bruker å komme tilbake. Allerede 2 timer etterpå var den like stor igjen, ringte og spurte om det var normalt. Joda var noen som opplevde det og det var ikek farlig, men skulle få nye time om 1 mnd isteden for 2mnd. og selvfølgelig like etter de hadde stengt for dagen var den blitt ennå større og vond. Den er stein hard og veldig stor. Det er så vondt er så jeg får lyst å skjære ut hele tunga her jeg sitter. har tatt 1000mg paracet, men det hjelper ikke. Ikke kan jeg ta kontakt igjen før på fredag heller for i morgen er det begravelse 2timer hjemme fra så da går hele dagen til det. Jeg holder snart ikke ut noe mer.

Anonym poster: 373f588a212ffe534feb0984aada74a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, hørtes ikke godt ut :S

Kan du ta en tur til legevakta? Kanskje de kan gjøre noe?

Skrevet

Vet ikke om de kan gjøre noe på legevakta. Vet bare at fastlegen ville ikke prøve å tømme den så ble derfor henvist videre til sykehuset. Men går kansje ann å ringe de å høre om de kan gjøre noe, eller om de har noe som kan hjelpe på smertene.

På sykhuset kan det bli akktuelt med operasjon hvis den er veldig plagsom sa legen, men at det var ikke så enkelt siden det er blodårer det hopper seg opp blod i som blir en klump.

Hi

Anonym poster: 373f588a212ffe534feb0984aada74a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...