BareMas Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Sitter å ser på alle de fine julenickene og ønske om ett slikt blir bare større og større. Nok en gang hindret av moderne teknologi og egen latskap.. Der går jo ikke å endre nicket når man bruker mobilen jo, og jeg er alt for lat til å dra ræva mi opp av sofaen og over på pcn for å endre! Jaja, blir vel når eksamen nærmer seg
Gjest jule-Juliea Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Ro you´re truse down! Dette ordner seg! Fiks det etter eksamen Hva skal du kalle deg da? Julefølla&mamma?
BareMas Skrevet 28. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2012 Tja, ikke ikke forslag det. Har det ikke helt klart enda, tenkte å bruke tiden frem mot eksamen for gruble frem det da, skjønner'u.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå