Gå til innhold

Hva kjøper dere til mannen deres til jul i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips :)

Anonym poster: 25f3c086a734efe18bba7eeabb52ddfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny mobil =)

Anonym poster: df3be0adb716a7a3d2c775ac31aebe83

Skrevet

Jeg har funnet mye for nesten ingen penger. Han har lenge ønsket seg alle piratesfilmene, og nå får han dem i samleboks. Fant til 300kr på Cdon og hadde rabattkode på 100, samt en kode på 50 fra facebooksiden deres. Har bestilt en kul t-skjorte fra vistaprint med bilder av far og sønn og personlig tekst, pluss at jeg har bestilt en gratis kalender med familiebilder. Men den er til oss begge, fra gutten vår. ;) I tillegg bestilte jeg 10 gratis julekort med konvolutt. Kostet 59kr, pluss ca 80 i frakt for det hele.

Skrevet

Tenkte å kjøpe et pc spill han har nevnt at han ønsket seg, men så sa han plutselig at han ikke hadde så veldig lyst på det, men det var sånn nødgave hvis jeg ikke fant noe annet. Så da går jo ikke det... :S

Anonym poster: 2a4151fcf612563016b13954305f44dd

Skrevet

Ingenting. Mannen har hatt en tendens til å kjøpe helt idiotiske ting til meg før om årene. Jeg har fundert lenge og virkelig kjøpt ting han har ønsket seg.

Vart lei, så "løste" det med å droppe å kjøpe noe til hverandre. Trist, skulle virkelig ønskt jeg hadde en romantisk mann. Bruker heller de pengene på en fin "gave" til meg selv da ;)

Anonym poster: ec8b9b4b651394b7c7959b84a0e985f6

Skrevet

Rulleski

Anonym poster: 5cda3d1a5a62f7b15203778f89289a59

Skrevet

Det han ønsker seg; skjeggtrimmer og gavekort på nye sko :-) evt morgenkåpe med brodert navn på :-)

Anonym poster: 623295b951ff36f9f1ef96bbfb79d4d8

Skrevet

Vi kjøper sammenbtil hverandre i år, Ny bil!!!

BMW X5 skal på tunet ;) og en ny laptop eller ipad

Anonym poster: 5251e5dd8aa2f887305020a6623bf775

Skrevet

Vi kjøper alltid julegave til oss ilag, denne gangen en ny sofa! :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

I år blir det sammengave i januar. ny seng!

Skrevet

Gaven til hverandre i år blir å reise til Island iløpet av 2013, samt en tur i gudbrandsdalen :)

Skrevet

Thermodress, sko, jeans, genser, ulltøy og pianonoter er det jeg har kjøpt så langt. Det holder kanskje, det var mye av det som kostet skjorta :)

Skrevet

Jeg har gjort et enkelt og kjøpt en bok.

Vet at han ønske seg boka så da er det gjort.

Utenom det blir det en liten hjemmelaga gave til far fra datter og så skal vi sammen kjøpe oss ny tv på salg i romjula:D

Skrevet

Skal kjøpe klokke til han (siden han har mistet den han fikk av meg for 6 år siden) også barbermaskin siden han ønsker seg det :)

Skrevet

Jeg har kjøpt ny termos, holder på og strikker noe til han og i tillegg skal jeg kjøpe noe sex-leketøy tenkte jeg, hihihi.... Litt morsomt, vi var enige om ikke å kjøpe noe dyrt til hverandre i år, skal til varmere strøk i januar i stedet...

Anonym poster: d1a8e5c3a91d7ead6948f14b2e808a87

Skrevet

Verktøykasse.

Skrevet

Vi bestemte oss for at vi booker en weekendtur i januar, ser ut til at turen går til Riga. I samme smell slo vi gaven til besteforeldrene: nemmelig en helg med barnebarnet :)

Skrevet

Skjeggtrimmer, potetgaffel (han ønsker seg det) og sikkert noen klær.

Anonym poster: 07060c4a097827b982cb00f9c7d578c7

Gjest Julepølsevev!
Skrevet

Ekstern hardisk til pcen og en boks med mange forskjellige skrutrekkere (han har en tendens til å rote dem bort, så finner aldri noe når vi trenger det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...