Gå til innhold

Blæh....slanke gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ikke en kritikk til deg som faktisk er det. Heller en frustrasjon over at en ikke bare blir gravid på magen, men på låra og rumpa også!!!

Ser heller ut som en tønne enn en elegant gravid. Før timeglass, nå øltønne. De hoftene og lårene som før var proporsjonert i forhold til midjen eser ut i takt med magen.

Og når en prøver gravidtøy fra HM (hvor det er mye glitter og blomster), så ser jeg ut som en gedigen julepakke med overvekt. Sukk, dagens lille frustrasjon over en egentlig fin tid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he, det går over :-D Om det er en trøst....:-)

Uansett, alle liker jo gedigne julepakker, så det passer jo fint på denne tiden!

Skrevet

Hehehe, ja synes jeg ser meg. Spesielt om jeg skal overraske min kjære med lekkert undertøy: Sloggy over navlen og amme BH :). Oooooh, da blir han vel tent

Skrevet

Hehehe, ja synes jeg ser meg. Spesielt om jeg skal overraske min kjære med lekkert undertøy: Sloggy over navlen og amme BH :). Oooooh, da blir han vel tent

Hvis du pynter med litt glitter og stas, så gjør det nok susen :-D

Skrevet

Og ei lita julestjerne på toppen :)

Skrevet

Selvølgelig - gjerner en litt glorete en som blinker ;-)

Skrevet

Æsj ja. Har ei venninne som er 30 uker på vei og veier 55 kilo..... Jeg derimot....

Anonym poster: 8885a44a8c42bac375041692d772fff3

Skrevet

Vel, jeg vet hvordan du har det. Vært der selv, men det er en forbigående periode :-)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Kjenner meg igjen, jeg este ut over alt ;) Og hadde så stor mage at legen på sykehuset tok feil av meg og en annen gravid tvillingmor som skulle føde da jeg var 6 mnd på vei.. Takk for den liksom ;) Og det verste var at jeg fikk svangerskapsforgiftning rett etter fødselen. Este sånn opp at jeg ikke klarte å sitte på sengekanten for det kjentes ut som at lårene mine skulle sprekke. For ikke å snakke om føttene mine, mine stakkars små str 36 føtter fikk ikke på seg mine manns slippers i størrelse 43(!!!) :( det var forferdelig!

Skrevet

og så har vi meg i den andre enden av skalaen som har gått ned 7 kg hittentil og krysser alt jeg har for at der stopper nå!!!

Diagnose ekstrem svangerskapskvalme og lavt blodtrykk som medfører svimlinger er en dårlig kombinasjon med slankeoperasjon hvor jeg ikke kan spise mye om gangen og heller ikke kaste opp!!!

Er snart i uke 15 og blir det ikke bedre nå så frykter jeg innleggelse.... Har lyst til å ese ut og få den fine gravidmagen jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...