Gå til innhold

Baby som hikker mye..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille på 4 uker hikker veldig mye. Flere ganger om dagen hver dag og det varer i ca. 10 minutter hver gang.

Ser tydlig at det er veldig ubehagelig for henne og når det har vart en stund gjør det vondt for henne. Hun gråter så sårt og jeg har prøvd alt jeg vet om.

Får så vondt av henne stakkars.

Noen som har tips?

Anonym poster: 327ea6967b63008f74e1da3754982ca3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nix, no er ho over 8 mnd og eg har slutta å prøve å fikse problemet. Det går over av seg sjølv, og ingenting eg gjer speedar opp prosessen..

Skrevet

Snuppa her hikker 2-3 ganger om dagen, og gjorde det i magen også. Særlig ved temperaturforandring eller etter måltid. Hun ser heldigvis ikke ut til å plages :) Om din også reagerer på temperaturforandring kan du jo prøve å unngå det.. Ellers slutter hun her ofte under måltid (ref når man hikker selv og drikker et stort glass vann for å stoppe det), så du kan jo prøve å amme.. :)

Anonym poster: 6d36e95bf5526aba2073e15490d297e5

Skrevet

Takk for svar.

Hun hikket mye i magen også.

Jeg har prøvd å få henne til å spise for å se om det hjalp, men hun nekter å suge på hverken pupp eller flaske når hun hikker.

Anonym poster: 9880b160a8f89e8ad7a1d4622d3d1b88

Skrevet

Ser anonymkoden min endrer seg fra mobil, men det var meg hi over her :)

Anonym poster: 9880b160a8f89e8ad7a1d4622d3d1b88

Skrevet

Prøv å varm et håndkle over en ovn eller i tørketrommel og legg det tett rundt bryst/mage og ryggen, det pleide å hjelpe junior her. Det er også det de gjør på nyfødt intensiv med små babyer som hikker mye :)

Anonym poster: 56fa9a57821a60267d4c80c93eea0775

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...