Gå til innhold

Noen med erfaring fra Its Learning her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har levert en obligatorisk oppgave pr mail, og lurer på hvor jeg finer sensuren på denne ?

Kommer den i innboksen på its learning, eller som svar på den vanlige mailen min der jeg sendte den fra ?

Anonym poster: 253e64916e3a61d3aa3dd36a4466123f

Videoannonse
Annonse
Gjest cunning stunts
Skrevet

Hvis det funker som Fronter så skal det være en side der som oppdateres med sensur etterhvert som den faller. Om du får det på mail er det vel litt opp til lærer hva som kjennes enkelt ut.

Skrevet

Omdu har lastet den opp på its levering kommer det der hvor du lastet den opp. Finner du den boksen hvor det står at oppgaven er levert? Da kan du se om den er rettet. For meg har evalueringen kommet opp på listen sammen med andre nylig opplastede filer.

Skrevet

Jeg har ikke lastet den opp på its learning, kun via vanlig mail. Fikk mail tilbake at den var mottatt.

Anonym poster: 4531f576ef29452eaab30deafeceb32a

Skrevet

Jeg har ikke lastet den opp på its learning, kun via vanlig mail. Fikk mail tilbake at den var mottatt.

Hvis du ikke har levert den der det står lever besvarelse burde du kontakte den læreren for å høre.

Anonym poster: f0476a7bd17f0631bfc10b4f2843f2d3

Skrevet

Da antar jeg at du får mail tilbake. Står ikke noe på its learning hvis du ikke har levert den der...

Skrevet

Hos meg så står det under fanen "status og oppfølging", og levering på mail gjelder tydeligvis ikke. Jeg får ikke gå opp til eksamen pga det (og dette er en gruppeoppgave som jeg har gjort sammen med en gruppe!)

Sendte den på mail fordi jeg ikke fikk til å laste inn vedlegget, så må ta opp faget til neste år. Arg!

Anonym poster: 890e0924f8cb0423ca2b56b534db4f44

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hvis du har fått mail tilbake fra mottaker om at mailen med vedlegg var mottatt, og du ikke har fått melding om at slik levering ikke godtas, så må du regne med at oppgaven er under bearbeiding. Det er da vanlig å være samarbeidsvillig hvis leveringsfunksjonen ikke fungerer.

Skrevet

Fikk heller ikke lastet den opp via its learning, men fikk mail fra eksamenskontroet at den var mottatt.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...