Gå til innhold

Det beste maskinoppvaskmiddelet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det? I en periode brukte jeg et billigmerke fra en av kjedene, men sluttet da jeg fikk et grått belegg inne i maskinen. Gikk over til et kjent merke, og problemet løste seg.

Men er det noen merker dere mener er ekstra gode, og er det penger å spare her...?

...signerer anonymt siden spørsmålet er så kjerring hehe...

Anonym poster: 804eee71be82ea4082b7c0f938bd18fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme har jeg lurt på, og vurdert å spørre her inne :P Kjøpte Effekt oppvaskmiddel her en dag, men oppvaskmaskina klarer ikke å vaske bort pulveret. Så det meste inne i oppvaskamskinen må uansett vaskes etter å ha blitt vasket i den... Ikke er det bare pulveret som fester seg, men den vasker heller ikke helt rent.

Mener at Sun var det jeg brukte før det, og var heller ikke helt fornøyd med det. Eller det var den med den blanke plastikken rundt, i tablettform.

De andre tablettene man fjerner plastikken på er mye bedre. Prisen er litt dyr da... Men mener de også finnes i pulverform slik at man selv får regulert hvor mye man setter inn :) Pulvertablettene virker jo litt store.

Skrevet

Syns Finish er greit. Sun syns jeg har for mye såpelukt.

Anonym poster: 35b94ab1fa9079a6563d72b89fa06ad7

Skrevet

Bruker Yes og er veldig fornøyd :)

Skrevet

Brukar sun og finish om kvarandre, aldri merka forskjell på dei..

Skrevet

Bruker sun pulver, ikke tabletter. Både billigere og bedre med 2-3 tsk av det synes jeg... Løser seg opp og blir fint rent. Om det er matrester på servicet forsvinner de helt på intensivprogrammet.

Skrevet

Bruker det til rema 1000, pulveret så jeg regulerer selv. Blankt og fint resultat, og ikke noe belegg i min maskin.

Brukt mange av de dyre merkene før, men så lenge jeg syns det til 15kr er like godt så holder jeg meg til det.

Bruker finish glansmiddel og sånn lukt-greie som henger inni maskinen :)

Skrevet

Samme som peacock. Mye bedre enn tabletter.

Anonym poster: d1280aaac0b323c3a851f222c0434244

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Sun, pulver og tabletter. Syns pulveret er best :)

Skrevet

Bruker yes. Den renser også filteret. Trenger noen maskiner før det er helt rent da.

Skrevet

Bruker unik. Billigmerke, hatt ikke merket forskjell fra dyre merker.

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Brukte effekt, men det ble aldri rent. Byttet til sun tabletter fordi det var det de hadde på butikken og er fornøyd så tror jeg bare holder meg til det, men det er jo ikke billig da.

Skrevet

Bruker sun tabletter her, syntes de er de beste jeg har prøvd så langt, så da holder jeg meg til det en stund + at de er ofte på 40% på megaen her jeg bor, så da kjøper jeg en 4-5 pakker hver gang, så har jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...