Gå til innhold

Hva er deres beste "lullaby"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller den beste kose sangen dere synger for babyen?

Er det noen sanger som roer ned barnet ekstra bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"jeg har ei tulle" har jeg sunget til jenta mi siden hun ble født. Jeg synes den sangen er så nydelig!

Endret av Dataverket
Skrevet

Har alltid likt å synge Gjendines bånlåt og Trollmor.

Men denne her er egentlig helt fantastisk, den elsker jeg også (oppdaget den ikke før med det siste barnet, og han har alltid hatet at jeg synger for ham, dessverre)

http://www.youtube.com/watch?v=P3F9sWyUb44

Jeg elsker Allan Edwall uansett, denne er også rørende når han synger den:

Anonym poster: b658458b269954915f772b9f471e292e

Skrevet (endret)

Kvelden lister seg på tå.

Også liker han godt når jeg synger "det sto en liten løvetann" og "lillebrors vise"

Endret av L-8
Skrevet

"Ingen i hele verden er så deilig og god som du. Ingen i hele verden er så skjønn som deg."

Og legger til gullets navn på slutten.

Anonym poster: 16a8610f3d35d7c744a8069f1eca04da

Skrevet

Har alltid likt å synge Gjendines bånlåt og Trollmor.

Men denne her er egentlig helt fantastisk, den elsker jeg også (oppdaget den ikke før med det siste barnet, og han har alltid hatet at jeg synger for ham, dessverre)

Jeg elsker Allan Edwall uansett, denne er også rørende når han synger den:

Var ikke meningen å poste samme link to ganger. Første gang mente jeg Vaggvisan. Får ikke lov til å poste flere linker, ser det ut til, så den må dere finne selv, de som gidder :-(

Gjest Heartbroken
Skrevet

"So ro lillemann" er fast hver kveld.

"Den fyrste song eg høyra fekk" er nydelig, men den hadde vi i begravelsen til Lille, så den klarer jeg ikke å synge uten å gråte ennå.

Skrevet

Herborg Kråkevik - den fyrste song og So, ro, lillemann er blitt sunget mange ganger.

Elsker Den fyrste song, helt nydelig sang :)

Skrevet
"So ro lillemann" er fast hver kveld. "Den fyrste song eg høyra fekk" er nydelig, men den hadde vi i begravelsen til Lille, så den klarer jeg ikke å synge uten å gråte ennå.

Nå ble jeg blank i øynene her, for en nydelig sang å ha i begravelsen.

Skrevet

Nattasangen er "Kjære Gud, jeg har det godt". Og når han må roes ned så synger jeg en som heter "Kom inn i mitt hjerte".

Anonym poster: f1b5426f8c558733c40ecb95ba4be742

Skrevet (endret)

Den fyrste song, Tir'na Noir, Blåveispiken, Nattergalen, So ro lille venn (har byttet ut mann med venn siden jeg har to jenter :P ) Det hender faktisk at jeg synegr Within Temptations sin Our Farewell for dem også :)

Endret av Miip
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

So ro lillemann og elias nattasangen :)

Skrevet

Kvelden lister seg på tå er min favoritt også :)

Skrevet

Synger som regel mockingbird song og den der "Gud elsker alle store, Gud elsker alle de små ..." Og da helst 2-3 ganger på rad.

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Synger Vuggevise bramhs, den er nydelig!

Kjære Gud

Den sangen som er på slutten av Amalies jul : snart er det mørkt i stall og i stue.

Skrevet

Kjære Gud

Den sangen som er på slutten av Amalies jul : snart er det mørkt i stall og i stue.

Samme her :)

Elsker denne:

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Kjære Gud

Elsker denne:

Ja den var nydelig! Hvilket språk synger du den på? Jeg synger den kjedelig nok på Norsk jeg da :P

Skrevet

Kjære Gud

Elsker denne:

Ja den var nydelig! Hvilket språk synger du den på? Jeg synger den kjedelig nok på Norsk jeg da :P

Vi har en natta cd med denne på så da blir det på engelsk :)

Skrevet

Jeg synger So ro lillemann. Den eneste jeg klarer å huske, og kan synge med min tonedøvhet.

Ellers så er det en spes twilight sang som alltid, og da mener jeg alltid har roet eldstemann. En pianomelodi av alexander ett eller annet. Ikke Clair de lune, men den andre.. Hehe, sikkert fordi jeg så filmen xantall ganger i graviditeten.. :P

Anonym poster: 71320f61bbec313ff4a6bac939bbedd5

Skrevet

Byssan lull var den mest populære her:)

Skrevet

"jeg har ei tulle" har jeg sunget til jenta mi siden hun ble født. Jeg synes den sangen er så nydelig!

Åhh, jeg også!! Den er så nydelig!! Begynte å synge den når hun var tre-fire mnd og gjør det fortsatt 3,5 år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...