Gå til innhold

Min sønn har mikro penis.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når han var ny født Var han på sykhuset og fikk testo gel.Dette har ikke hjulpet noe .Legen mente at de ikke ville gi han testosteron sprøyter fordi det var mye bivirkninger. Jeg ba om å få komme inn på rikshospitalet i oslo. så de kunne gjøre en vurdering. Da sendte legen et brev til rikshospitalet og forklarte at de mente de hadde gjort det de kunne og at mor var veldig bekymret for mobbing på skolen,Så fikk jeg et brev fra rikshospitalet i oslo hvor de skrev .At de ikke ville gjøre en ny vurdering fordi de mente at det ikke trengtes.Samtidig prøvde de å berolige meg med at jeg ikke skulle bekymre meg for mobbing. Jeg ønsket en helt egen vurdering ute at sykehuset hadde skrevet noe-.Syns ikke de har gjort nok for å hjelpe gutten min.Han er 4 år i dag og har en veldig liten penis.Er det noe annet jeg kan gjøre?Kan jeg gå til private sykehus?Kan de sette i gang spøyte behandling=? noen som har noe peiling.

Anonym poster: e69c973fced71ef5fc84e7df56d5cccb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten det motsatte problem, min 5 åring har veldig stor penis. Jeg håper ikke det er noe som mobbes for han skal dusje etter gymtimene etc.

2 åringen har også stor.

Kanskje vi mødre bare bekymrer oss for mye?

Anonym poster: 7be95e1826a5e4dd873e62527282be73

Skrevet

Han har penis som en knapp.Bedre å ha stor enn for liten.Det er et alvorlig problem for gutter hvis den er velig liten.

Gjest Julia1984
Skrevet

Han har penis som en knapp.Bedre å ha stor enn for liten.Det er et alvorlig problem for gutter hvis den er velig liten.

Hva sier legen da?

Skrevet

Er det slik at det har vært diskutert om barnet er hermafroditt (tvekjønnethet)? I så fall er det jo en mer komplisert sak. E det gjort innvendige undersøkelser av kjønnsorganene, f.eks med ultralyd?

Hvis det er utelukket, er det nok bare å se det an. Penis vokser som alle andre organer, og sannsynligheten er stor for at den vil utvikle seg helt normalt.

Anonym poster: 44b205380d78e9bb21cc2f6399a2f4a1

Skrevet

Når han var ny født Var han på sykhuset og fikk testo gel.Dette har ikke hjulpet noe .Legen mente at de ikke ville gi han testosteron sprøyter fordi det var mye bivirkninger. Jeg ba om å få komme inn på rikshospitalet i oslo. så de kunne gjøre en vurdering. Da sendte legen et brev til rikshospitalet og forklarte at de mente de hadde gjort det de kunne og at mor var veldig bekymret for mobbing på skolen,Så fikk jeg et brev fra rikshospitalet i oslo hvor de skrev .At de ikke ville gjøre en ny vurdering fordi de mente at det ikke trengtes.Samtidig prøvde de å berolige meg med at jeg ikke skulle bekymre meg for mobbing. Jeg ønsket en helt egen vurdering ute at sykehuset hadde skrevet noe-.Syns ikke de har gjort nok for å hjelpe gutten min.Han er 4 år i dag og har en veldig liten penis.Er det noe annet jeg kan gjøre?Kan jeg gå til private sykehus?Kan de sette i gang spøyte behandling=? noen som har noe peiling.

Ta kontakt med en ny lege for second opinion...Min gutt har mye mindre tiss en fetteren på 2, tror han likevel er innenfor normalen. Men jeg skjønner din bekymring. Begynte å lure ganske bra selv... Tror fra 2 cm er innenfor normalen på en 4 åring. Hvis gutten har litt "underhudsfett" i område, får det også tissen til å se mindre ut, enn den faktisk er.

Din uro kan smitte over på gutten, og ville definitivt fått litt profesjonelle råd til hvordan takle best mulig.

Anonym poster: 615003de895d9f0561260a33aa2d4bb9

Skrevet

Vil ikke stjele tråden din men siden dette temaet endelig kom opp lurer jeg på noe. Hva er "vanlig" størrelse på en baby penis? Min sønn (7mnd) sin er 3-4cm lang. Den var utrolig lett å se på ordinær ultralyd.. Så den før damen fikk sagt at det var gutt.

Faren er afrikansk, kan det ha noe å si?

Skrevet

Vil ikke stjele tråden din men siden dette temaet endelig kom opp lurer jeg på noe. Hva er "vanlig" størrelse på en baby penis? Min sønn (7mnd) sin er 3-4cm lang. Den var utrolig lett å se på ordinær ultralyd.. Så den før damen fikk sagt at det var gutt.

Om det kan ha noe å si om faren er afrikansk? Er du seriøs?

Anonym poster: aad7489e3276b3a32804561bbd5d03bb

Skrevet

Selvfølgelig har det noe å si! Han har arvet mordvåpenet til far sin!

Anonym poster: fe1ab7536d195b90affd20b87b93122f

Skrevet

Min sønn hadde ganske liten som baby. Nå er han 7 og har større enn mange gutter på samme alder.

Jeg satt også å så på bilder hos sviger. Så at broren til min mann omtrent ikke hadde penis. Dette er en lite sympatisk fyr med problematisk atferd. Så jeg sa på spøk til min mann at det var kanskje mindreverdighetskomplekser pga liten tiss.

Da sa mannen min at han har hatt normal tiss så lenge han kan huske. Helt etter gjennomsnittet. Så den har vokst ut.

Om det kan berolige....

Anonym poster: 97dfe6fcc2743ab7a54bb1551dcdab67

Skrevet

Idiot.

Anonym poster: df2cf6ff3a534aad5ee00db960139743

Skrevet

Nå er micropenis en medisinsk tilstand da, om babygutter har små peniser er det en helt annen sak.

Skrevet

Idiot.

Hvorfor er jeg idiot? Faren har ikke kjempestor penis. Må no være lov å spørre uten å bli kalt idiot..

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Det virker ikke som om de som har svart deg vet hva en mikropenis er. En mikropenis vil aldri utvikle seg til å bli en normal penis.

Jeg forstår at du bekymrer deg, og kan bare råde deg til å snakke med en annen lege. Jeg aner ikke hvilke muligheter gutten din har, men om det finnes løsninger ville jeg gjort som deg og stått på for sønnen min.

Skrevet

Idiot.

Hvorfor er jeg idiot? Faren har ikke kjempestor penis. Må no være lov å spørre uten å bli kalt idiot..

Det er en helt annen sak dersom faren har stor penis. Da kan selvsagt dette være et trekk ved faren som sønnen har endret. Poenget er at faren ikke har stor penis fordi han er afrikaner. Det er en utrolig seiglivet myte, og den har faktisk rasistisk utspring; ettersom man regnet med at folk som var dårlig utstyrt i hodet var mer dyriske og primitive, og da var det logisk at de også var bedre utstyrt down there. Nå har utallige undersøkelser vist at afrikanere i gjennomsnitt verken er dårligere utstyrt i hodet eller bedre utstyrt mellom beina enn andre folk. Selvsagt finner man afrikanere som er dumme som brød og som er utstyrt som hester, men det gjør man jaggu i Europa også. Og det går faktisk an (både i Afrika og Europa!) å ha både høy intelligens og stor penis!

Blir bare for dumt, altså, dersom du har et barn med afrikansk far og tror på dette tullet!

Skrevet

Skulle stå arvet, ikke endret. Autocorrect.

Skrevet

Hi her.Kan jeg bare ringe feks sykehuset i sandvika.Hva skal jeg si .Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem?Føler de ikke har gjort nok .Tenker fælt på mobbing .Og problemer han vil få i oppveksten.

Skrevet

Det er fritt sykehusvalg i Norge, du kan få fastlegen din til å sende en henvisning til hvilket sykehus du vil. Eneste er at om du selv velger et sykehus som ligger langt unna må du betale reisen selv..

Anonym poster: e289e781c63e0278666bb71e4413aa83

Skrevet

Tusen takk for svar .da får jeg ringe fastlegen i morgen-Dumt jeg ikke gjorde noe med dette før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...