Gå til innhold

Dobbelt nei!

Anbefalte innlegg

Gjest jule-Juliea
Skrevet

1. Hadde andre matte eksamen idag og er allerede ferdig, vel geniene og idiotene går først såe...

2. Kan ikke ha sex på en måned :/ kunne prøve etter to uker.

Damn it!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What, 1 mnd? Hvorfor ikke?

Er sikker på at eksamen gikk bedre enn fryktet, det pleier som regel å gjøre det :D

Gjest cunning stunts
Skrevet

Du er pålagt penis-embargo eller all form sex? Det hørtes ikke festlig ut. Du får vende deg til religionen i stedet :D

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Nei du vet hvorfor ikke.. Jeg skulle smykke meg litt til jul da vet dere, så glemte eg St konsekvensen av smykker sørpå er sølibat i en mnd!

Jaja nå finner jeg vet ut om det er ekte kjærlighet med mr.moore da ;) han kommer etterpå intetanende :)

Akkurat denne eksamen var kjempe vanskelig! Kom oppgaver med ord jeg aldri har hørt om. Så jaja blir spennende å se i januar. Nå er set bare 4 igen :)

Skrevet

Smykker sørpå? Nå er jeg Imponert/fylt av skrekk/nysgjerrig og måpende!

Skrevet

Smykker sørpå? Nå er jeg Imponert/fylt av skrekk/nysgjerrig og måpende!

Som den mannlige varianten av ring i fløyten?
Gjest cunning stunts
Skrevet

Aha, du har hatt landskapsarkitekt i dameparken og installert skulpturelle blikkfang? Og nå er det gått fra å være Frognerparken med plass til alle og allmenn glede til å bli alt-er-forbudt-parken? Hm, noen ganger kjenner jeg at det er ganske fredelig å være gammel.

Skrevet

Var ikke det forferdelig vondt?

Skrevet

Bling eller smykker som i piercing?

Jeg er helt grønn på pynt akkurat der.....

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Hehe piercing :)

Var ikke så vondt puppen var værre.. Det var smerter det! Det går så kjapt down there så merkes knapt, eller Joda merkes absolutt, men det er et høyt au så over.

Nei altså har hatt det før, men tok den ut før fødselen. Men det er veldig behagelig :)

Men så syntes jeg den så så stusselig ut nå som jeg støtter musember, så tenkte jeg måtte pynte opp litt:) spontantinfall. Fikk ne til å tenke på noe annet dagen før eksamen så det var jo lurt :) eneste minuset var at en lærling gutt på 20 ville se på for erfaringane skyld. Så Han ikk bli med inn han og. Intimgrenser hva er det?

Men nok om mitt underliv, hvordan står det til med deres? Håper deres kan brukes til mer enn pynt altså :/

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg gadd ikke å ta ut piercingen min før fødselen, så jeg er enda pyntet og fin nedi der. Hvor har du din?

Tror du klarte eksamenen fint, du virker nå ikke som en idiot vaffal. Eller så er du bare veldig god til å skjule det (men det faller vel litt på sin egen urimelighet, da idioter ikke er spesielt flink til det heller).

Kos deg med mannen ;)

Skrevet

Her er det hverken pyntehøne eller ribba høne.....

Funker finfint uten problem! ;)

Skrevet

Ikke tale om at laura skal se ut som hun er skutt på med hagl.

Bare tanken på at noen skal "skyte" noe inn i noe som helst der får jeg spasmer av. Eneste skyting her i huset gjøres i skogen og på banen.

Skrevet (endret)

Akkurat der er vel stedet jeg har satt grensen for å hulle kroppen. Det virker rett og slett for vondt, og jeg er pinlig redd for smerte. Pingle jeg. Men støtter den om puppene, det var satans vondt! Likevel, mektig fornøyd med de så lenge det varte :)

Grattis med nok en overstått eksamen! Etter egen erfaring går det stort sett bedre enn man føler rett etterpå. Da tenker man bare på alt som ikke gikk og alt man tror ble feil og så ødelegger det litt den gode følelsen av at man faktisk er ferdig med en eksamen. Legg det bak deg og se fremover mot jula - nå er du enda et steg nærmere! Og med bling i bolla! Mr moore blir nok meget fornøyd, trass i at det kun blir et skueshow de første ukene :)

Endret av Mentha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...