Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Nå har jeg fått i meg 4 knekkebrød med ost,appelsin juice og snart en klementin. Mat-mat-mat! Sulten om dagen merker jeg.
May the force be with you Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Jeg jobber som nattvakt, og da blir lunsjen gjerne: Rester etter middag/sånn velbekomme grøt e.l./ Tre brødskiver Sikkert ti liter med vann:-p Sukker!!!! (i form av drops, kindermaxi eller no annet klin) Hihi! Huff..:-p er forresten syk.m. Nå, så da blir det mindre sukker og mer søvn!
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 28. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2012 Prøver å variere litt og,men er jaggu ikke lett! Går som regel i det samme
håpefull<3 Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Litt av hvert egentlig. Ofte middagsrester hvis det passer seg (wok o.l). Knekkebrød med div pålegg. Brødskive med div pålegg. Baguetter av alle slag. Forskjellige salater. Yoghurt med havregryn, nøtter o.l. Har en boks med nøtter i veska sånn at jeg har noe å småspise om jeg blir søtsugen. Grøt og rett i koppen supper har jeg også spist. Frukt eller grønnsaker ved siden av eller som mellommåltid før jobbslutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå