Gå til innhold

Lucas eller Ludvig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ludvig. Flere poppisnavn blir veldig klisje og nesten pinlig.

 

Anonym poster: 93f606ad6d7bca48214f7a3c4278344b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best lucas:-) og ludvig/ludvik er blitt et poppis navn i det siste det også. Kjenner selv 4 ludvig som er født det siste året, og kun 1 lucas...

 

Anonym poster: 9dbf5b9444f54fe1f71faa99c21db8b7

Skrevet

Ser nå at dere har valgt lucas. Gratulerer:-)

 

Anonym poster: 9dbf5b9444f54fe1f71faa99c21db8b7

Skrevet

Lucas er fint, men.veldig poppis nå.. du risikerer at det er mange Lucas/Lukas'er i klassen! Ludvig er ikke fullt så vanlig. Koselig navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...