Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #26 Skrevet 28. november 2012 Ludvig. Flere poppisnavn blir veldig klisje og nesten pinlig. Anonym poster: 93f606ad6d7bca48214f7a3c4278344b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #27 Skrevet 28. november 2012 Liker best lucas:-) og ludvig/ludvik er blitt et poppis navn i det siste det også. Kjenner selv 4 ludvig som er født det siste året, og kun 1 lucas... Anonym poster: 9dbf5b9444f54fe1f71faa99c21db8b7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #28 Skrevet 28. november 2012 Ser nå at dere har valgt lucas. Gratulerer:-) Anonym poster: 9dbf5b9444f54fe1f71faa99c21db8b7
Caprica Skrevet 28. november 2012 #30 Skrevet 28. november 2012 Lucas er fint, men.veldig poppis nå.. du risikerer at det er mange Lucas/Lukas'er i klassen! Ludvig er ikke fullt så vanlig. Koselig navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå