Gå til innhold

Er dette morsomt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Turte ikke se ferdig jeg... Er livredd sånne småjenter med dukker... Jeg syns det er slemt, hadde fått psykiske problem av hele greia hvis noen hadde gjort det med meg!

Gjest Ribbedilla
Skrevet

Synes ikke det var morsomt i det heletatt. Faktisk jævlig dårlig gjort, og jeg hadde ikke latt det gå etterpå. Synes rett og slett de som gjorde dette burde anmeldes til politiet.

Skrevet

Den er nok på kanten, men jeg må innrømme at jeg lo litt jeg, da... ;) Jeg synes de i hvert fall kunne hatt minimum to personer i heisen sammen, da er man i hvert fall ikke alene (hvis vi ikke teller med jenta :P).

Skrevet

Jeg synes denne var langt over kanten. Ihvertfall for de som var alene.

Skrevet

Ser de fleste mener det samme som meg. Det var rett og slett fælt å se på. Klarer ikke le av det.

Skrevet

Lo godt eg!! Hadde d vært mg hadde eg nok tisset og bæsjet i buksen og hylt som en gal.

Skrevet

Jeg hadde dødd hadde noen utsatt meg for dette... absolutt over kanten for hva som er morsomt....

Anonym poster: f1742803bfb76d3c9b56ed66b4292364

Skrevet

Det verste er vel at de lurte litt eldre folk også, som i tillegg var alene. Og det tok liksom ingen ende...

Hadde dødd hadde det vært meg....

Skrevet

Mer redd for den lille jenta jeg, for hadde hun plutselig stått der så er det fullt mulig at jeg hadde blitt så redd at jeg hadde gått til angrep :P

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg lo litt, samtidig som jeg tenkte fy fader så slemt.

Jeg har hatt heisskrekk helt siden jeg satt fast i en heis alene som treåring, tar svært sjelden heis. Jeg hadde dødd, og hvertfall aldri beveget meg inn i en heis igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...