Gå til innhold

Barnevernet i bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og Samboeren venter vårt 3 barn på 3 år. og Barnevernet er i bilde, fordi de vil hjelpe oss,ser det er mange som klager på barnevernet her,så ville bare si at vi er veldig fornøyde og glade for de hjelper oss, har aldri vert sagt om at barnevernet skal ta sønnene våre på 2 og halvt og 11 mnd, og heller ikke Jenta vi venter på nyttårsaften.

Anonym poster: 49fefe0e207baf75599cef17f4e8b6ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Er nok noen som er veldig i mot dem,men er jo bra dere føler de er der for og hjelpe da:). Gratulerer masse med jenta :)

Skrevet

Hvorfor er de i bildet? De hjalp meg veldig også da jeg fikk først jenta mi for seks år siden... Men vet også at de gjør mye feil og ikke alltid er noe særlig greie dessverre...

Skrevet

Så bra HI! Barnevernet sitt mål er nok å ha flest mulig barn hos foreldrene (blir jo billigst for staten også), og at dere samarbeider med barnevernet gjør ihvertfall det slik at de ser at barna kan bo hos dere mens BV veileder dere. Veldig bra.

Skrevet

Så hyggelig at dere er fornøyde.

Jeg jobber i barneverntjenesten, og opplever at de fleste familiene vi er i kontakt med etter hvert synes det er nyttig. Mange er fryktelig redde i det første møtet, noe som antagelig har med dette bildet mange liker å spre om at barnevernet er noen som har som hovedoppgave å stjele barn.

Omsorgsovertakelser tilhører et klart mindretall av de sakene man ser i barneverntjenesten.

Anonym poster: 79beb4bfbfafe4bd2f81d668a184f099

Skrevet

Så fantastisk at dere klarer å se hva som er barnevernets oppgave. Hadde andre som "bare" trenger hjelp tenkt som dere ville bv fått en annen status og bidratt til at enda flere fikk den hjelpen de trenger.

Anonym poster: 6c8e47e450d5bd45a2aef69cb01f023a

Skrevet

De er der pga jeg ble skadet i en bilulykke i ungdommen, og jeg er redusert pga det,men de synes vi er gode foreldre. Ja vi er veldig fornøyde, og vi leser og hører om det verste hver gang,så alt negative kommer frem,men ikke det Postive. Hi

Anonym poster: 49fefe0e207baf75599cef17f4e8b6ef

Skrevet

Så bra dere klarer dere så bra da, håper du ikke ble altfor alvorlig skadd i den Ulykken. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...