Gå til innhold

ok, nå er jeg lei av å sitte på do!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sittet på do i en time! Med engang jeg reiser meg og går så vrenger magen seg og bestemmer at jeg må på do igjen.. blir gal!!

Må da finnes noe tips?!?!?!

Anonym poster: 731bd0a85972c6fe97ae54368dfdb177

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bare bli sittende de neste 12timene. Er nok Herr Noro som er på besøk.

Anonym poster: ad98b291e8e8cf90c607ddb051a28028

Skrevet

Hvis du er kort i beina som meg, så ta med deg en liten krakk, så du ikke mister følelsen i beina. Ellers er det ikke stort å gjøre. Drikk nok vann, ta immodium om du har, brukt mykt dopapir, les en bok og vær nøye med håndvasken. God bedring!

Skrevet

Bruk aldri! immodium når du er dårlig i magen! En ting er hvis det er "sydenmage" el, men hvis du har omgangssyke, så blir du bare enda dårligere. Jeg har gjort det en gang jeg trodde det var andre årsaker til at jeg var litt dårlig i magen og jeg var ikke på do de neste to dagene før jeg fikk det verste mageknipet jeg noen gang har hatt før det plutselig åpnet seg igjen. Da satt jeg på do de neste dagene og det tok lang tid før jeg ble ordentlig bra igjen.

Anonym poster: 774ca46a39f81363acb7d9e671aa0bd6

Skrevet

You and me both... Litt bedring i dag etter å ha kastet opp hele mandag, og sittet på do i går i dag. HATER omgangssyke!!! Drikke vann, drikke vann, drikke vann. Vaske hender, vaske hender, vaske hender. Jeg trøster meg med at i alle fall jeg ofte går ned en kilo eller to i en sånn runde, så kanskje jeg ser lekker ut til jul... Men jeg innser også at julebordet på fredag mest sannsynlig ryker. Blæh!

Anonym poster: 3365b34aa2b0acdf63fa3061321a6de3

Skrevet

Dibber du fra do? Hahahaha!

Anonym poster: b532ec7cf911d5fa7de824cfe4ffac28

Skrevet

Jeg ville også dibbet fra do om jeg hadde sittet der i en halv evighet....

Anonym poster: 4c6c5a7c01f8992f52316d7dcbcc3e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...